צוות סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב זכה בתחרות האוניברסיטאות השנתית של Accenture
הצוות המנצח גבר על מאות סטודנטים מאוניברסיטאות ישראל, כשפיתח אסטרטגיה דיגיטלית מבוססת מציאות מדומה
מבין מאות סטודנטים שניגשו לתחרות האוניברסיטאות השנתית של חברת הייעוץ Accenture, עלו לשלב הגמר 20 סטודנטים בלבד מאוניברסיטת תל אביב, מאוניברסיטת בן גוריון, מהטכניון ומהמרכז הבינתחומי. מבין הפיינליסטים זכו בתחרות ארבעה סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב, שבנו אסטרטגיה דיגיטלית מבוססת VR (Virtual Reality - מציאות מדומה) עבור חנות צעצועים.
Accenture ישראל היא חברת ייעוץ גלובלית, שעורכת זו השנה השנייה את תחרות האוניברסיטאות. מדי שנה היא מציגה לסטודנטים בעיה עסקית שעמה התמודדה בעבר, והשנה האתגר היה בניית תכנית אסטרטגית לחברת צעצועים המעוניינת לחדור לשוק הדיגיטלי. צוותי הסטודנטים התבקשו להציע דרכי פעולה ופתרון - משלב התכנון, דרך הפיתוח וכלה בהצגת התכנית בפני נציגי החברה.
למקום הראשון הגיעה, כאמור, הקבוצה מאוניברסיטת תל אביב: גל משולם-לוטקר מהפקולטה למשפטים וכלכלה, מחמוד מידליג' מהפקולטה לחשבונאות וכלכלה, מתן מרודי הלומד הנדסת תעשייה וניהול, וסרי ח'דר מהחוג ללימודי מזרח אסיה. הקבוצה הציעה להקים חנות וירטואלית אינטראקטיבית המבוססת על מציאות מדומה ובנתה אסטרטגיה דיגיטלית מקיפה ליישום הרעיון.
ארבעת הסטודנטים יזכו לחודש התמחות בתשלום ב-Accenture – הזדמנות שעשויה להוביל להצעת עבודה קבועה, כפי שקרה עם הזוכים בשנה שעברה.