ארבעה סטודנטים בביה"ס לקולנוע וטלוויזיה זכו במקומות הראשון והשני בתחרות "יוצרים ברשת 3.0"

לתחרות ניגשו השנה 130 יוצרים, שהגישו פיילוט לסדרת רשת או טריילר לסרט

05 דצמבר 2016

הסטודנטים של בית הספר לקולנוע ולטלוויזיה ע"ש סטיב טיש ממשיכים להוביל ולקצור פרסים בארץ וברחבי העולם. רק השבוע התבשרנו על זכייתה של הדס בן-ארויה באחד מעשרת פסטיבלי הסרטים היוקרתיים בעולם, עם סרטה "אנשים שהם לא אני", שהתמודד בקטגוריית הפיצ'רים מול בימאים ידועים מהעולם, וקטף את הפרס הראשון. פרס עדשת הזהב לסרט הטוב ביותר ניתן לדימה קונופלוב סרטו “The Horse Land” במסגרת תחרות בינלאומית בסין - LOOKING CHINA 2016, שבה סטודנטים לקולנוע מ-25 מדינות הפיקו 101 סרטים על סין, בנושא: חן, אתניות ותרבות.

 

כעת, ארבעה סטודנטים שלנו זכו במקומות הראשון והשני בתחרות "יוצרים ברשת 3.0". במקום הראשון זכתה הסדרה "גימל" של מיקי פרומצ'נרו ואסף מכנס. הסדרה מביאה למסך את סיפוריהם האמיתיים (והכואבים) של חיילים שהלכו הכי רחוק בשביל קצת חופש. בכל פרק מוקלטת עדות אמיתית, ועל גבי עדות זו מבוצע שחזור דרמטי של המאורעות. מנימוקי השופטים: "הסיבות לפרס הן השילוב המעניין בין החומרים הדוקומנטריים לחומרים העלילתיים, והעובדה שמעלים נושא 'כאוב' תרתי משמע."

לצפייה בפרק הראשו של הסדרה >

 

במקום השני זכתה הסדרה "סרנדות.קום" של מיכאל שטרן ודימה קונופלוב. בסדרה "סרנדות.קום", כל פרק הוא שיר קומי שעוסק בהיבט אחר של חיפוש אהבה בעידן המודרני-דיגיטלי. הפרק הפתעות קטנות, עוסק בתופעה ה"מטרידה" (תרתי משמע) של גברים השולחים תמונות של איבריהם המוצנעים לנשים, ואישה שמחליטה לנקום בצורה נאיבית במיוחד. מנימוקי השופטים: "על השימוש בז'אנר עסיסי לטיפול בנושא, ועבודה קולנועית מרשימה."

לצפייה בפרק הראשון של הסדרה >

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>