• ראשי
  • דרושים: משרות פנויות

    לפניך אפשרות לסנן את סוגי ותחומי המשרות המוצעות כיום באוניברסיטת תל-אביב

    מנהל/ת פרויקטים-אגף הנדסה ותחזוקה (2018/מכרז/JB-41)

    היחידה המציעה: אגף הנדסה ותחזוקה
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 22/08/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מו
    תיאור התפקיד:

    ליווי שלבי התכנון והביצוע של פרויקטי בינוי גדולים המבוצעים בקמפוס, כולל:
     בחירת המתכננים, תיאום התכנון, טיפול במכרזים, השתתפות בישיבות, תיאום הביצוע עם הגורמים הרלוונטים
    ביחידות הקמפוס וריכוז תהליך המסירה והתיעוד של הפרויקט.
     טיפול בדוחות המוגשים לוות"ת )חישוב שטחים, פנייה להשתתפות ות"ת במימון הפרויקטים ועוד(.
     טיפול בחשבונות מתכננים וקבלנים )בדיקה, מעקב ואישור(.
     ניהול ופיקוח על פרויקטים בתחומי שיפוץ ובינוי.
     מעקב אחר ביטוחים, ערבויות, הסכמים הנוגעים לפרויקטים.
     סיוע למהנדס האוניברסיטה וביצוע מטלות נוספות כפי שיוגדרו מעת לעת.

    דרישות המשרה:

    תעודת הנדסאי אדריכלות או הנדסאי בניין מוסמך.
     ניסיון של מספר שנים בתפקידים דומים.
     ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE . רצוי ניסיון במערכת ERP )כספים(.
     ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת ניסוח בכתב ובע"פ ושליטה טובה בשפה האנגלית.
     יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
     יוזמה, כושר תכנון ובקרה, תיאום וארגון.
     יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
     תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
    כפיפות : למהנדס האוניברסיטה.

    רכז/ת משק (2018/מכרז/JB-48)

    היחידה המציעה: הפקולטה למדעי החיים
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 22/08/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
    תיאור התפקיד:

    ביצוע ומעקב אחר הזמנות רכש בנושאי מחקר והוראה והזמנת עבודות בתחום הבינוי והאחזקה.
     ניהול האינוונטר בתיאום עם יחידת הספקה, לרבות רישום ומעקב אחר מלאי הציוד, ריכוז דוחות מצאי תקופתיים והפקת
    כתבי התחייבות עבור אנשי הסגל בבית הספר.
     נשיאה של ציוד כבד ושינועו.
     טיפול ברכבי ביה"ס.
     אחריות לנושא הביטוחים והחיסונים של התלמידים והעובדים.
     אחריות לביטוחי הצלילה השונים.
     סיוע לראש ביה"ס ולעוזרת המנהלית.
     ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

    דרישות המשרה:

    תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.
    תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.
     ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
     ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. כולל שליטה ביישומי OFFICE .
     רצוי ניסיון בעבודה במערכת ERP )בתחום הרכש והכספים(.
     רצויה הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים.
     ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה טובה של השפה האנגלית.
     יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
     רישיון נהיגה על רכב עם הילוכים.
     רצוי רישיון צלילה.
     כושר פיזי.
     יכולת ניהול מו"מ. כושר תיאום וארגון.
     יכולת התמודדות עם עומס ועמידה בלוח זמנים.
     תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

    אחראי/ת מעבדה גנומית- הפקולטה לרפואה (2018/מכרז/JB-46)

    היחידה המציעה: הפקולטה לרפואה
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 19/08/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד .
    תיאור התפקיד:

    אחריות לניהול השוטף של המעבדה הגנומית במסגרת היחידה לציוד בין-מחלקתי של הפקולטה, כולל :

    סיוע לחוקרי הפקולטה ולחוקרים חיצוניים בביצוע עבודת המחקר, תכנון ניסויים והדרכה בתחום.
    ניהול שוטף של ענייני המעבדה, לרבות ריכוז הפעילות הטכנית, תחזוקה והזמנת הציוד.
    ביצוע ניסויים לאנליזה של ביטוי גנים ב single cell analysis, בניית ספריות, ריצוף באמצעות מכשיר Affymetrix ואחרים.
    מעקב אחר חידושים גנומיים ויישומם ביחידה.
    תכנון ניסויים, ביצועם, סיכום הממצאים ומתן המלצות להמשך.
    קיום קשר עם מעבדות ומכוני מחקר באוניברסיטאות ובבתי החולים.
    סיוע לממונה האקדמי של המעבדה בפיתוח המעבדה והרחבת פעילותה.
    ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

    דרישות המשרה:

     

    תואר שני לפחות בביולוגיה (התמחות בגנטיקה או גנומיה). תואר שלישי-יתרון.
    ניסיון בעבודה במעבדה בתחום ביולוגיה מולקולרית או בתחום דומה או ניסיון של מספר שנים בטכנולוגיה של

     Next Generation Sequencing (NGS).

    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. ידע בעבודה עם מערכת  ERP– יתרון.
    ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
    יוזמה, כושר תכנון, תיאום וארגון.
    יכולת קידום נושאים מקצועיים בתחום.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

     

    הערה:  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

    רכז/ת חוגים והשתלמויות - ביה"ס למדעי המתמטיקה (2018/מכרז/JB-28)

    היחידה המציעה: הפקולטה למדעים מדויקים
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 19/08/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת ת"א ומועמדים חיצוניים, נשים וגברים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות
    תיאור התפקיד:

    תיאור התפקיד:

    ריכוז הטיפול בנושאי ההוראה של החוג לסטטיסטיקה וחקר ביצועים, לרבות שיבוץ סגל בכיר וזוטר לקורסים
    ואחריות על מערכת השעות.
    הזנת מינויים במערכת ה ERP- .
    מתן מענה שוטף לפניות סגל ההוראה, לרבות השתתפות בישיבות, כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע החלטות.
    אחריות לעדכון אתר ביה"ס, לפרסום ברשתות חברתיות ועוד.  
    ארגון היום הפתוח.
    טיפול בהחזרי תשלום של סגל אקדמי.
    שיבוץ חדרי הסמינר בביה"ס.
    טיפול בבקשות פטור מקורסי מתמטיקה וסטטיסטיקה.
    קשר עם בוגרי בית הספר, ארגון ימי זרקור וקשר עם התעשייה.
    טיפול בימי עיון ובהשתלמויות.
    סיוע בטיפול בכנסים ובאורחים.
    סיוע  אדמיניסטרטיבי למעבדת הסטטיסטיקה.
    ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

      

    דרישות המשרה:

    תואר אקדמי- יתרון, תעודת בגרות – חובה.
    ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL .

    רצוי ידע במערכת ERP ובמערכת מנהל תלמידים (ממת"א).

    ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה באנגלית ברמה טובה מאד.
    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
    יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
    יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

    הערה:  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.  

     

    יש  להעביר קו"ח לכתובת: Jobs@tauex.tau.ac.il.

     

    כדי שפנייתכם תתקבל ותטופל חובה לציין בנושא המייל את קוד המשרה JB-28(באותיות גדולות).

    מזכיר/ת מינהלת בית הספר לחינוך/הפקולטה למדעי הרוח (2018/מכרז/JB-38)

    היחידה המציעה: בית הספר לחינוך
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 18/08/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
    תיאור התפקיד:

    ריכוז הפעילות המנהלתית של בית הספר, כולל :

    מתן שירותי מזכירות אישית לראש בית הספר ולראש מינהל בית הספר (ניהול יומני פגישות, טיפול בדואר ועוד).
    טיפול אדמיניסטרטיבי במכלול הנושאים השוטפים ומתן סיוע ומענה לפונים.
    מתן שירות לסגל האקדמי (טיפול באישורי נסיעה לחו"ל, שבתונים, חל"תים ועוד).
    ניהול חלוקת החדרים לישיבות ולאירועי בית הספר ורישומם.
    ארגון כנסים וימי עיון, סמינרים מחלקתיים ואירועי בית הספר.
    זימון והשתתפות בישיבות ההנהלה ומועצת בית הספר, כולל רישום פרוטוקולים וביצוע ומעקב אחר ההחלטות.
    תיאום ישיבות הוועדות השונות וישיבות החוגים ואחריות לזימון המשתתפים.
    תכתובת שוטפת בשפות עברית ואנגלית.
    קשר עם גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
    ביצוע מטלות נוספות עפ"י הנחיות ראש בית הספר וראש המינהל.

     

    דרישות המשרה:

    תואר אקדמי- יתרון, תעודת בגרות- חובה
    ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
    רצויה הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים.
    ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה באנגלית ברמה גבוהה, לרבות יכולת ניסוח בכתב ובע"פ והדפסה בשפות אלה.
    שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, לרבותEXCEL . רצוי ניסיון במערכת ERP.
    רצוי ניסיון בעבודה עם מערכת  .mushrooms
    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
    כושר ארגון ותיאום, יוזמה ואחריות.
    יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

     

    ראש/ת צוות מחשוב - הפקולטה למדעי החיים (2018/מכרז/JB-44)

    היחידה המציעה: הפקולטה למדעי החיים
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 16/08/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
    תיאור התפקיד:

    אחריות כוללת לנושאי המחשוב בפקולטה, כולל:

    ניהול, אחזקה ותפעול שוטפים של ציוד המחשבים בפקולטה, לרבות חומרה, תוכנה ורשתות תקשורת.
    תמיכה במערכות ניסוי מבוקרות מחשב, לרבות חומרה, תוכנה ושילובם עם ציוד מעבדה מחקרי.
    אחריות לתמיכה בכלל המשתמשים בתפעול הציוד והתוכנות.
    קשר שוטף עם ספקים ועם אגף מחשוב וטכנולוגיות מידע.
    מתן פתרונות תקשוב בהתאם לצורכי מינהל והוראה.
    סיוע לאנשי הסגל וייעוץ ברכישת ציוד מחשבים.
    אחריות לרכש, להתקנה ולתחזוקה של ציוד מחשוב ומולטימדיה.
    ניהול צוות העובדים והדרכתו.
    ביצוע משימות נוספות בתחום בהתאם לצרכי הפקולטה וכפי שיוטלו ע"י המשנה המנהלי לדקאן.

    דרישות המשרה:

    טכנאי/הנדסאי מוסמך, רצוי תואר אקדמי.
    הכשרה פורמלית בתחום המחשבים. תעודת MCSE/MCP- יתרון.
    ניסיון של 3 שנים לפחות בהפעלה ובתחזוקה של מחשבים (אישיים וניידים), ציוד היקפי ורשתות תקשורת, לרבות איתור תקלות ותיקונן.
    ניסיון בעבודה עם שרתי אחסון מרכזיים מבוססי רשת ובהקמה של שרתים בסביבת WINDOWS.
    ידע מעמיק וניסיון בתמיכה במערכות ניסוי מבוקרות מחשב.
    שליטה מלאה במערכת ההפעלה WINDOWS ובתוכנות  OFFICE ויישומיהן .
    ידע בLinux/Unix - יתרון.
    יכולת ניהול מערכות מולטימדיה, כולל הגדרת מרכיבי מערכת ותחזוקה שוטפת.
    רקע במערכות לניהול אתרי אינטרנט וב- DRUPAL.
    יכולת מתן מענה בנושאים אפליקטיביים.
    רצוי ניסיון בניהול משא ומתן מול ספקים.
    שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
    ניסיון/יכולת ניהול והנחייה של צוות עובדים.
    יכולת למידה עצמית של נושאים מורכבים והתעדכנות מקצועית.
    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
    יוזמה, כושר תכנון, תיאום ומעקב.
    יכולת עבודה בתנאי עומס.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

    הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

    כפיפות :  למשנה המינהלי לדקאן

     

    יש  להעביר קו"ח לכתובת Jobsin@tauex.tau.ac.il .

    כדי שפנייתכם תתקבל ותטופל חובה לציין בנושא המייל את קוד המשרה JB-44(באותיות גדולות).

    מנהל/ת שת"פ רב תחומי ובינלאומי- יחידת טרום מחקר/ רשות המחקר (2018/מכרז/JB-43)

    היחידה המציעה: רשות המחקר
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 16/08/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד .
    תיאור התפקיד:

    אחריות לייזום ולניהול שיתופי פעולה בתחום פרויקטים מחקריים, כולל :   

    זיהוי הזדמנויות להגשת בקשות לפרויקטים מחקריים עתירי תשתיות ומשאבים, בשיתוף עם חוקרים

    באוניברסיטת תל אביב ומחוצה לה, בארץ ובעולם.

    פנייה לחוקרים וייזום יצירת קבוצות מחקר ושיתופי פעולה רב תחומיים, בתחומי המחקר של אוניברסיטת

    תל אביב, לצורך הגשת הצעות לפרויקטיםהמחקריים ולקרנות הרלבנטיות בארץ ובעולם.

    סיוע לקבוצות המחקר בתכנון, בגיבוש וביצירת שיתופי הפעולה המחקריים ביניהם, לרבות סיוע בניסוח ובעריכה המדעית.                
    ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

    דרישות המשרה:

    תואר שני לפחות באחד מתחומים אלה: מדעים מדויקים/הנדסה/מדעי החיים או רפואה. תואר שלישי בתחום-יתרון.
    ניסיון במחקר ו/או בניהול מחקר.
    ניסיון בעריכה ובהגשת הצעות למחקר – יתרון.
    עצמאות ויכולת השתלבות בעבודת צוות.
    יוזמה, יכולת למידה עצמית, כושר ארגון ותיאום.
    שליטה מלאה בשפות עברית ואנגלית, לרבות יכולת ניסוח בשפות אלה.
    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה מלאה ביישומי OFFICE, בדגש על EXCEL.
    יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.

    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים

    כפיפות:  למנהל יחידת טרום מחקר     

     

       

     
    אוניברסיטת תל-אביב, רחוב חיים לבנון 30, 6997801.
    UI/UX Basch_Interactive