• ראשי
  • דרושים: משרות פנויות

    לפניך אפשרות לסנן את סוגי ותחומי המשרות המוצעות כיום באוניברסיטת תל-אביב

    מבקר/ת פנים - בלשכת מבקר האוניברסיטה (2017/מכרז/79)

    היחידה המציעה: לשכת מבקר האוניברסיטה
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 19/04/2017
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.

    ביצוע עצמאי של פעולת הביקורת, על כל שלביה, ביחידות האוניברסיטה ובגופים אחרים העומדים לביקורתו של מבקר האוניברסיטה

    ובדיקת סדרי המינהל הכללי והכספי של הגופים המבוקרים, בהתאם לתקני הביקורת המקובלים ועל פי הנחיות מבקר האוניברסיטה. ביצוע בדיקות, איסוף נתונים, קיום פגישות עם הגופים המבוקרים וכתיבת דוחות ביקורת. הצגת ממצאי הביקורת, מסקנותיה והמלצותיה בפני הגופים המבוקרים ובפני גורמי מינהל אוניברסיטאיים בכירים. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

     

    כפיפות : למבקר האוניברסיטה                                                

     
    דרישות המשרה:

    תואר ראשון לפחות, רצוי בתחום חשבונאות/כלכלה/משפטים/מנהל עסקים/הנדסת תעשיה וניהול. ניסיון של מספר שנים בעבודת מינהל עצמאית. ניסיון בעבודה בתחום הביקורת או בתחומים משיקים (ארגון ושיטות, מערכות מידע, תקציבים וכו'). רקע בתחום כספים/תקציב, התמצאות והבנה של דוחות כספיים. הכרת מערכות המידע המינהליות באוניברסיטה-רצויה. ידיעת השפה העברית

    על בוריה וידיעה טובה מאוד של השפה האנגלית. יכולת ניסוח והבעה ברמה גבוהה, בכתב ובע"פ. יכולת ניתוח תהליכים. יוזמה, עצמאות ויכולת התמודדות עם מצבים מורכבים. יכולת קיום קשרי עבודה טובים עם נציגי הגופים המבוקרים ועם עמיתים.

     

    מזכיר/ה ואחראי/ת תקצוב מלגות אגף הכספים כלכלה ותקציבים (2017/מכרז/78)

    היחידה המציעה: אגף הכספים כלכלה ותקציבים
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 04/04/2017
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.

    טיפול בתקצוב מלגות ומתן שירותי מזכירות כללית לצוות האגף כולל:
    טיפול בתקצוב מלגות קיום, לרבות ריכוז הבקשות מכלל יחידות האוניברסיטה. קשר שוטף עם מדור תלמידי מחקר במזכירות
    האקדמית. מתן מענה והדרכה לפונים בנושאים אלו. הפעלת מערכת תקצוב מלגות ממוחשבת ואחריות לתחזוקתה.
    ביצוע מטלות מזכירותיות שוטפות, סיוע למזכירת האגף וביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונים באגף .
    הערה : נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.

    דרישות המשרה:

    השכלה תיכונית (תעודת בגרות)לפחות. רצויה השכלה אקדמית.

    ניסיון בעבודת מזכירות עצמאית.

    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, שליטה מלאה בתוכנת OFFICE , לרבות EXCEL .

    ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובע"פ וידיעה טובה של השפה האנגלית.

    כושר ארגון ותיאום.

    יוזמה ואחריות. יכולת עבודה בצוות.

    יכולת עבודה בעומס. מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים.

    ספרן/ית - הספרייה למדעים מדויקים ולהנדסה (2017/פרסום/75)

    היחידה המציעה: הספרייה למדעים מדויקים והנדסה
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 02/04/2017
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.

    טיפול ברכש כתבי עת, מאגרי מידע וספרים כולל טיפול בחשבונות. עבודה שוטפת עם המו"לים והספקים – בארץ ובחו"ל.

    קבלת קהל ומתן שירות בנושאים שבטיפול לסטודנטים ולסגל. השתתפות בפרויקטים שונים של הספרייה. ביצוע מטלות ספרניות נוספות בהתאם לצורך.

     

    הערה: התפקיד כרוך בעבודה במשמרות, עבודה בימי ו' ובשעות נוספות בהתאם לצורך.

    דרישות המשרה:

    השכלה אקדמית מלאה (תואר ראשון לפחות) והכשרה פורמלית בספרנות (תואר או לימודי תעודה בספרנות/מידענות ממוסד

    לימודים מוכר לספרנות). ניסיון בעבודת ספרנות, רצוי בתחום הרכש. רצוי ניסיון בעבודה במערכת אלף. רצויה היכרות עם מערכת הרכש האוניברסיטאית (ERP). ידע בתוכנת OFFICE, לרבות שליטה ב- Excel. שליטה  טובה בשפות עברית ואנגלית. ידיעת שפה נוספת- יתרון. יכולת ניהול מו"מ. יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ. כושר ארגון, תיאום, יוזמה ואחריות. יכולת עבודה עצמאית ובצוות.  מכוונות למתן שירות ויחסי אנוש טובים.

     

    ספרן/ית (2017/פרסום/67)

    היחידה המציעה: הספרייה למדעי החברה ולניהול ע"ש ברנדר-מוס
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 30/03/2017
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.

    טיפול ברכש כתבי עת ומאגרי מידע, כולל טיפול בחשבונות. עבודה שוטפת עם המו"לים והספקים, בארץ ובחו"ל. ביצוע הזמנות
    במערכת ERP . קבלה ומעקב אחר כתבי עת במערכת אלף. השתתפות בפרויקטים שונים של הספרייה וביצוע מטלות ספרניות
    נוספות על פי הצורך.
    הערה: העבודה כרוכה במשמרות ובתורנויות בימי ו' .
    נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות, בהתאם לצורך.

    דרישות המשרה:

    תואר ראשון (רצוי בתחום מדעי הרוח או אמנויות) ותואר או תעודה בספרנות/מידענות, ממוסד לימודים מוכר לספרנות. ניסיון
    בעבודת ספרנות, רצוי בתחום הרכש. ניסיון בעבודה עם מערכת אלף .ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. רצויה היכרות עם
    מערכת הרכש האוניברסיטאית ( ERP ). ידע בתוכנות OFFICE , לרבות שליטה ב- EXCEL . ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה
    טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות יתרון. יכולת ניהול משא ומתן. יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ. כושר ארגון, תאום, יוזמה –
    ואחריות. יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
    מכוונות למתן שירות ויחסי אנוש טובים.

    אוניברסיטת תל-אביב, רחוב חיים לבנון 30, 6997801.
    Developed by
    UI/UX Basch_Interactive