• ראשי
  • דרושים: משרות פנויות

    לפניך אפשרות לסנן את סוגי ותחומי המשרות המוצעות כיום באוניברסיטת תל-אביב

    אחראי/ת פרויקטי גמר/ בית הספר להנדסה מכנית/ הפקולטה להנדסה (2018/פרסום/19)

    היחידה המציעה: הפקולטה להנדסה
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 28/01/2018
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.

    ריכוז פרויקטי הגמר לתואר ראשון בהנדסה מכנית, כולל:

    • הכנת נושאים לפרויקטים בתחומי התעשייה והאקדמיה, הגדרתם והצגתם לסטודנטים.
    • ניהול תהליך בחירת הפרויקטים על ידי הסטודנטים ואישורם.
    • איתור מנחים לפרויקטים וטיפול בהעסקתם, בתיאום עם גורמי כ"א בפקולטה.
    • קיום קשר שוטף עם הסטודנטים והמנחים במהלך ביצוע הפרויקט.
    • ניהול תהליך ביצוע הפרויקטים לאורך השנה (מעקב אחר ביצוע מטלות הסטודנטים, בדיקת מסמכים ודוחות טכניים המוגשים על ידם ומתן משוב וציון, ארגון תערוכת פוסטרים של הפרויקטים).
    • ייזום וארגון פרויקטי דגל.
    • ארגון סדנאות בנושאים הקשורים לפרויקטים.
     
    דרישות המשרה:

    דרישות התפקיד:

    • תואר שני לפחות בהנדסה מכנית.
    • ניסיון של כ- 10 שנים בעבודה בתעשייה, בתחומי תוכן הנדסי ובניהול פרויקטים וצוותי פיתוח.
    • ידע וניסיון בתחומים מגוונים (תוכן מכני ומערכתי, רובוטיקה, אנרגיה וסביבה).
    • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
    • ידע ויכולת קריאת שרטוטים והכנה לייצור.
    • יכולת הבנה והערכה של דוחות טכניים.
    • ידיעה טובה מאד של השפות עברית ואנגלית.
    • יכולת הדרכה והנחייה.
    • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
    • יוזמה , יכולת תכנון, ארגון ותיאום.
    • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים

    מתאם/ת מחשוב אגף משאבי אנוש (2018/מכרז/18)

    היחידה המציעה: אגף משאבי אנוש
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 25/01/2018
    מיועד ל: עובדים פנימיים תקניים בלבד. רק פניות מתאימות תענינה.

    תיאור התפקיד:

     טיפול בנושאי המחשוב של אגף משאבי אנוש והמזכירות האקדמית, כולל:

    • אחזקה ותפעול שוטף של ציוד המחשבים, שרתים, מדפסות (חומרה, תוכנה ורשתות), מחשבים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים (מערכות אנדרואיד ו-Windows).
    • ניהול הרשאות משתמשים.
    • אחריות לרכש והתקנה של ציוד המחשוב.
    • איתור תקלות חומרה, תוכנה ופתרונן באופן עצמאי או בתיאום עם גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
    • אחריות על מערכת האינוונטר של אגף משאבי אנוש.
    • סיוע, הדרכה ותמיכה במשתמשים, בתפעול הציוד והתוכנות.
    • סיוע ליחידת השכר באגף בשידור ממשקי חילן וגורמים נוספים וקליטתם.
    • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

     

     
    דרישות המשרה:

    דרישות התפקיד:

    • תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.
    • הכשרה פורמאלית בתחום המחשבים. תעודת הסמכה ממיקרוסופט – יתרון.
    • ניסיון של מספר שנים בהפעלה של מחשבים ורשתות תקשורת ובתחזוקתם.
    • יכולת תמיכה במחשבים ניידים וציוד היקפי.
    • ניסיון באיתור תקלות וטיפול בהן.
    • שליטה מלאה במערכות הפעלה Windows  ובתוכנות Office ויישומיהן.
    • ניסיון/יכולת הדרכת משתמשי קצה.
    • יכולת למידה עצמית של נושאים מורכבים והתעדכנות מקצועית.
    • יכולת עבודה עם מגוון רחב של צרכים טכנולוגיים.
    • שליטה בשפות עברית ואנגלית.
    • יכולת עבודה עצמאית.
    • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    •  
     

    הערה : נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות, בהתאם לצורך.  

    מתאם/ת הוראה וטכנולוגיה/ המרכז האקדמי ללימודי המשך ברפואה / הפקולטה לרפואה (2018/מכרז/17)

    היחידה המציעה: הפקולטה לרפואה
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 24/01/2018
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.

    אחריות לפיתוח, תפעול ותחזוקה של סביבה אינטרנטית להוראת קורסים, כולל :
     ייזום הקשר עם סגל ההוראה, אפיון הצרכים, יעוץ ובחירה בטכנולוגיות הלמידה ואחריות להטעמתן.
     אחריות לניהול מערכת הלמידה האקדמית ) Moodle ( ולשיפור מערכות ההוראה הקיימות.
     התקשרות עם רשתות חברתיות ויצירת שיתופי פעולה עם גורמים רלוונטיים.
     התעדכנות מקצועית בשיטות הוראה אינטרנטיות במוסדות אקדמיים מובילים בארץ ובעולם.
     סיוע בפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המרכז, לרבות קבלת קהל ומתן מענה לפונים.
     ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

    דרישות המשרה:

    דרישות התפקיד:
     תואר אקדמי.
     ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
     ניסיון והיכרות עם טכנולוגיות הוראה יתרון. –
     יכולת עבודה בסביבה טכנולוגית מתחדשת.
     יכולת שיווקית.
     שליטה מלאה ביישומי OFFICE , בדגש על EXCEL .
     ידיעה השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
     יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
     כושר תכנון, תיאום, ארגון ויוזמה.
     יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
     תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

    הערה : נדרשת נכונות לעבודה בימי ו' ובשעות נוספות, בהתאם לצורך.
     

    ספרן/ית -הספרייה למדעים מדויקים ולהנדסה (2018/פרסום/16)

    היחידה המציעה: הספרייה למדעים מדויקים והנדסה
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% | מועד אחרון להגשה: 24/01/2018
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.
    • מתן שירותי מידע לקוראים תוך שימוש במערכות מידע ושיטות חיפוש מתקדמות.
    • העברת הדרכות בשימוש במשאבי הספרייה ובמאגרי מידע מובילים בעולם, ליחידים ולקבוצות.
    • השתלבות בצוות מקצועי, סיוע בפיתוח שירותי יעץ, הכנת לומדות וכתיבת תכנים בנושאי יעץ לפרסום בערוצים השונים.
    • ביצוע מטלות ספרניות נוספות בהתאם לצורך.
     
    דרישות המשרה:
    • תואר אקדמי (רצוי בתחום מדעים מדויקים או הנדסה).
    • הכשרה פורמלית בספרנות (תואר אקדמי או תעודה בספרנות/מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות).
    • ניסיון בעבודת ספרנות.
    • שליטה ביישומי מחשב ואוריינות מחשב גבוהה.
    • ניסיון בשימוש במאגרי מידע מקצועיים.
    • יכולת עמידה מול קהל ויכולת הדרכה.
    • ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה, לרבות יכולת ניסוח וכתיבה.
    • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות. 
    • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
     

    מתכנת/ת מערכות הפעלה בכיר/ה (2018/מכרז/15)

    היחידה המציעה: אגף מחשוב וטכנולוגיות מידע
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 23/01/2018
    מיועד ל: עובדים פנימיים תקניים בלבד. רק פניות מתאימות תענינה.

    התקנות וניהול של תחנות עבודה ושרתים מבוססי לינוקס.
     כתיבה של סקריפטים לצורכי התקנות ועדכונים.
     אוטומציה של התקנות והגדרות עבור מערכת ההפעלה ואפליקציות.
     קימפולי אפליקציות הנדרשות למחקר.
     מתן תמיכת לינוקס לחוקרים.
     אופטימיזציה של אפליקציות לצורך ייעול מחקרים.
     ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

    דרישות המשרה:

    תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי במדעי המחשב.
     הכשרה פורמלית בתחום המחשבים )לינוקס ו - devops .)
     ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עצמאית עם מערכות לינוקס.
     יכולת תמיכה וטיפול בתקלות תוכנה, חומרה ורשת.
     ניסיון בכתיבת סקריפטים, קימפולי תוכנות ועבודה עם כלי אוטומציה לניהול ותחזוקת שרתים.
     רצוי ניסיון בעבודה עם קלסטרים גדולים ב- HPC ומערכות לניהול תורים.
     רצוי ניסיון בעבודה עם docker puppet zabbix foreman .
     יכולת למידה עצמית והתעדכנות מקצועית.
     שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
     יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
     יוזמה ואחריות.
     יכולת עבודה בתנאי עומס.
     תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    הערה : נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.
     

    מתכנת/ת מערכות הפעלה בכיר/ה (2018/מכרז/15)

    היחידה המציעה: אגף מחשוב וטכנולוגיות מידע
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 23/01/2018
    מיועד ל: עובדים פנימיים תקניים בלבד. רק פניות מתאימות תענינה.

    התקנות וניהול של תחנות עבודה ושרתים מבוססי לינוקס.
     כתיבה של סקריפטים לצורכי התקנות ועדכונים.
     אוטומציה של התקנות והגדרות עבור מערכת ההפעלה ואפליקציות.
     קימפולי אפליקציות הנדרשות למחקר.
     מתן תמיכת לינוקס לחוקרים.
     אופטימיזציה של אפליקציות לצורך ייעול מחקרים.
     ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

    דרישות המשרה:

    תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי במדעי המחשב.
     הכשרה פורמלית בתחום המחשבים )לינוקס ו - devops .)
     ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עצמאית עם מערכות לינוקס.
     יכולת תמיכה וטיפול בתקלות תוכנה, חומרה ורשת.
     ניסיון בכתיבת סקריפטים, קימפולי תוכנות ועבודה עם כלי אוטומציה לניהול ותחזוקת שרתים.
     רצוי ניסיון בעבודה עם קלסטרים גדולים ב- HPC ומערכות לניהול תורים.
     רצוי ניסיון בעבודה עם docker puppet zabbix foreman .
     יכולת למידה עצמית והתעדכנות מקצועית.
     שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
     יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
     יוזמה ואחריות.
     יכולת עבודה בתנאי עומס.
     תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    הערה : נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.
     

    עוזר/ת מינהלי/ת/התכנית ללימודי נשים ומגדר/ ביה"ס למדעי התרבות/הפק' למדעי הרוח (2018/מכרז/14)

    היחידה המציעה: הפקולטה למדעי הרוח
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 21/01/2018
    מיועד ל: עובדים פנימיים תקניים בלבד. רק פניות מתאימות תענינה.

    תיאור התפקיד:

    אחריות כוללת למינהל התכנית וסיוע לראש התכנית ולסגל האקדמי, כולל :

    • אחריות על מערכת מינהל התלמידים.
    • טיפול בתלמידי התכנית, לרבות סיוע וייעוץ בבניית תכנית לימודים מורכבת .
    • תכנון מועדי הבחינות ושיבוץ מערכת השעות. 
    • בדיקת זכאות לתואר .
    • ריכוז ועדות אקדמיות של התכנית ומעקב אחר ביצוע החלטותיהן.
    • בקרה ותפעול תקציבי התכנית בתיאום עם הפקולטה .
    • אחריות להזמנת ציוד.
    • סיוע בארגון כנסים, ימי עיון וסמינרים מחלקתיים.
    • אחריות לעדכון אתר האינטרנט של התכנית. 
    • ניהול והנחיית הצוות במכלול הנושאים שבטיפול .
    • ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות ראש התכנית והמשנה המינהלית לדקאן.
     
    דרישות המשרה:

    דרישות התפקיד:

    • תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.
    • ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחום מינהל תלמידים.
    • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, כולל שליטה מלאה ביישומי OFFICE. רצוי ידע ב- ERP .
    • ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה טובה של השפה האנגלית .
    • יוזמה, כושר תכנון, תיאום וארגון.
    • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
    • יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
    • יכולת ניהול והנחיית צוות.
    • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים .
     

    ספרן/ית/ ביה"ס למדעי כדור הארץ/הפקולטה למדעים מדויקים (2018/פרסום/13)

    היחידה המציעה: הפקולטה למדעים מדויקים
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% | מועד אחרון להגשה: 21/01/2018
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.

    תיאור התפקיד:

    אחריות לניהול אוסף הספרים והמפות של ספריית החוג לגיאוגרפיה וסביבת האדם,בתיאום עם הספרייה למדעים

    מדויקים ולהנדסה, כולל:                           

    • אחריות למתן שירותי יעץ והשאלה לסטודנטים ולסגל.
    • הדרכת סטודנטים .
    • סריקה של מגוון חומרים (מפות/ תצ"אות וכו'). 
    • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

    כפיפות מקצועית למנהלת הספרייה למדעים מדויקים ולהנדסה וכפיפות מנהלית לרכזת הניהולית של בית הספר.

     

     
    דרישות המשרה:

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמי (רצוי בגיאוגרפיה).
    • הכשרה פורמאלית בספרנות (תואר אקדמי או תעודה בספרנות/מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות).
    • ניסיון בעבודת ספרנות.
    • הכרת מערכת אלף/עלמא.
    • רצוי ניסיון בעבודה עם מאגרי מידע ממוחשבים ואינטרנט.
    • ידע בתוכנות  OFFICE, לרבות שליטה ב – EXCEL .
    • ידיעה טובה מאד של השפות עברית ואנגלית. ידיעת שפה נוספת - יתרון.
    • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות.
    • יוזמה ואחריות.
    • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים .

    הערה : נדרשת נכונות לעבודה במשמרות, בימי ו' ובשעות נוספות, בהתאם לצורך.

     

     

    עובד/ת תחזוקה-הגלריה האוניברסיטאית / הפקולטה לאמנויות (2018/פרסום/12)

    היחידה המציעה: הפקולטה לאמנויות
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% | מועד אחרון להגשה: 18/01/2018
    מיועד ל: עובדים פנימיים תקניים בלבד. רק פניות מתאימות תענינה.

    תיאור התפקיד:

    • ביצוע עבודות תחזוקה ותפעול שוטף בבניין הגלריה, כולל :
    • איתור תקלות ותיקונן.
    • אחריות על ניקיון הבניין ופיקוח על עבודתם של עובדי הניקיון.
    • טיפול במפגעים ובבעיות בתחום הבטיחות.
    • ארגון כיתות הלימוד והציוד הנדרש, לרבות פינוי, שינוע וסחיבה של משאות כבדים.
    • טיפול ותחזוקה של הציוד הנדרש להוראה.
    • סיוע בארגון טקסים ואירועים.
    • סיוע בהקמה ופירוק של תערוכות.
    • מתן שירות לסגל ולסטודנטים.
    • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך וע"פ הנחיית הממונים.
     
    דרישות המשרה:

    דרישות התפקיד:

    • השכלה תיכונית/מקצועית מלאה. תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עונים להשכלה הנדרשת.
    • ידע טכני וניסיון בעבודות אחזקה.
    • יכולת ביצוע תיקונים קלים.
    • כושר גופני טוב.
    • רישיון נהיגה.
    • ידע בסיסי בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
    • ידע ויכולת תפעול מכשירים להוראה אור קולית. 
    • ידיעה טובה של השפה העברית.  ידיעת אנגלית ברמה בסיסית. 
    • יכולת עבודה בצוות.
    • יכולת עבודה בעומס ובלחץ.
    • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

     

    הערה : נדרשת נכונות לביצוע תורנויות בימי שישי, ערבי חג וחול המועד, בהתאם לצורך

               ונכונות לביצוע שעות נוספות.

     
    אוניברסיטת תל-אביב, רחוב חיים לבנון 30, 6997801.
    UI/UX Basch_Interactive