• ראשי
  • דרושים: משרות פנויות

    לפניך אפשרות לסנן את סוגי ותחומי המשרות המוצעות כיום באוניברסיטת תל-אביב

    ספרן/ית- ספריית ביה"ס לעבודה סוציאלית (2017/פרסום/47)

    היחידה המציעה: בית הספר לעבודה סוציאלית
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% משרה | מועד אחרון להגשה: 02/03/2017
    מיועד ל: עובדים פנימיים תקניים בלבד. רק פניות מתאימות תענינה.

    מתן שירותי השאלה לקוראים. השתתפות בפרויקטים שונים של הספרייה וביצוע מטלות ספרניות נוספות בהתאם לצורך.

     

    הערה: העבודה כרוכה במשמרות

     
    דרישות המשרה:

    השכלה אקדמית מלאה (תואר ראשון לפחות) ותואר או לימודי תעודה בספרנות/מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות. ניסיון בעבודת  ספרנות, רצוי בתחום ההשאלה.  ידע בחיפוש ספרים, מאמרים, ומקורות מידע.  ידע בשימוש במאגרי מידע.  שליטה בתוכנות OFFICE  ויישומיהן. ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד. יכולת עבודה עצמאית ובצוות. מכוונות למתן שירות ויחסי אנוש טובים.  

     

    מזכיר/ה- לשכת היועצת המשפטית (2017/מכרז/41)

    היחידה המציעה: לשכת היועץ המשפטי
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 26/02/2017
    מיועד ל: עובדים פנימיים תקניים בלבד. רק פניות מתאימות תענינה.

    הדפסה שוטפת של מסמכים מגוונים. מתן שירותי מזכירות ליועצת המשפטית ולצוות הלשכה, לרבות ניהול יומן, תיאום ישיבות וטיפול בדואר. קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה. מעקב וטיפול בנושאים שבאחריות הלשכה המשפטית וביצוע

    מטלות נוספות בהתאם להנחיית היועצת המשפטית.

     
    דרישות המשרה:

    השכלה תיכונית (תעודת בגרות) לפחות. רצויה השכלה אקדמית. תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישה לתעודת בגרות מלאה ועברו השתלמויות רלוונטיות לתפקיד. ניסיון של מספר שנים בעבודת מזכירות עצמאית. ניסיון במזכירות משפטית וידע בתוכנת עו"דכנית- יתרון. ידיעת השפה העברית על בוריה כולל יכולת ניסוח בכתב ובע"פ. ידיעת השפה האנגלית

    ברמה טובה. ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. רצוי ידע ב-ERP . שליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על שליטה ב- WORD

    וניסיון בהדפסה ובעריכה של טקסטים. רצוי ידע ב-EXCEL. יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ . יכולת עבודה בצוות.

    יחסי אנוש טובים ומודעות למתן שירות.

     

    מנהל/ת בית (2017/מכרז/44)

    היחידה המציעה: אגף מחשוב וטכנולוגיות מידע
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 01/03/2017
    מיועד ל: עובדים פנימיים תקניים בלבד. רק פניות מתאימות תענינה.

    אחריות לביצוע עבודות תחזוקה, לתפעול שוטף ולניקיון המבנה. אחריות לבדיקת תקינותן של מגוון המערכות בבניין (חשמל, מיזוג אוויר, אינסטלציה ועוד), כולל אחזקה מונעת ושוטפת, בתיאום עם אגף הנדסה ותחזוקה. אחריות לפיקוח בטיחותי ובטחוני בבניין ובשטח סביבו. דיווח על תקלות והזנת נתונים במערכות הממוחשבות. ביצוע שליחויות ומטלות נוספות בהתאם לצורך.

     

     

    הערה: העבודה במשמרות, בשעות לא שגרתיות, בימי שישי וערבי חג, בהתאם לצורך. 

    דרישות המשרה:

    השכלה תיכונית/מקצועית מלאה. תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עונים להשכלה הנדרשת. רצויים קורסים והשתלמויות בתחום התחזוקה. ידע טכני וניסיון באחזקה ובתפעול מבנים. יכולת ביצוע מגוון תיקונים קלים. הכרת נוהלי בטיחות. ידע בעבודה עם מערכות ממוחשבות וידע בסיסי במחשבים. היכרות עם תוכנות OFFICE. ידיעה טובה של השפה העברית וידיעת אנגלית ברמה בסיסית. אחריות, עצמאות ויוזמה. כושר תכנון וארגון. יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס. כושר גופני טוב. רישיון נהיגה. יכולת עבודה עצמאית ובצוות. מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש טובים.

     

    משנה מינהלי לדקאן -הפקולטה לרפואה (2017/מכרז/46)

    היחידה המציעה: הפקולטה לרפואה
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 02/03/2017
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.
    • אחריות על כל תחומי המינהל בפקולטה, לרבות המינהל האקדמי והכללי.
    • אחריות על קיום פעילויות מוסדות הפקולטה בהתאם לתקנונים ועל יישום הוראות האוניברסיטה ונוהליה בפקולטה.
    • אחריות מינהלית על ועדות הפקולטה ומעקב אחר ביצוע החלטותיהן.
    • אחריות כוללת על ניהול תקציב הפקולטה, כולל בנייתו, הפעלתו ומעקב אחר ביצוע.
    • אחריות כוללת למינהל הסטודנטים.
    • אחריות כוללת לנושאי כוח-אדם של הפקולטה.
    • אחריות כוללת לנושאי ציוד, כולל הציוד ביחידות המשותפות לפקולטה וליחידות בקמפוס  (בתי החיות ,יחידות הצב"מ ועוד).
    • ניהול צוות העובדים המינהלי בפקולטה.
    • אחריות כוללת לנושאי משק, מבנים, ציוד ובטיחות.
    • ייצוג העניינים המינהליים של הפקולטה בפני מוסדות האוניברסיטה ומוסדות חוץ.                            
    • מתן מידע ודיווח לדקאן, מוסדות הפקולטה והאוניברסיטה כפי שיידרש.
    • קיום קשרי עבודה עם מוסדות חוץ-אוניברסטאיים  (בתי  חולים, קופות חולים , משרדי ממשלה ומוסדות מקבילים באוניברסיטאות אחרות).
    • ייזום פרויקטים בנושאי מינהל הפקולטה וביצועם.
    • ביצוע משימות נוספות כפי שתוטלנה ע"י הדקאן והנהלת האוניברסיטה.
    דרישות המשרה:
    • תואר ראשון לפחות או הנדסאי/טכנאי מוסמך.
    • ניסיון של מספר שנים בתפקידי ניהול בתחומי המינהל הכללי ו/או האקדמי.
    • ניסיון ניהולי משמעותי במערכות גדולות ובניהול צוות מגוון.
    • ניסיון בניהול  תקציבים.
    • שליטה טובה בשפות עברית ואנגלית לרבות יכולת הבעה וניסוח בכתב ובע"פ
    • יוזמה, עצמאות, כושר תכנון, תיאום וארגון.
    • יכולת ניהול מו"מ עם גורמים בארץ ובחו"ל.
    • יכולת התמודדות עם מצבים  מורכבים ועם  עומס משימות.
    • יכולת לתקשורת בינאישית טובה ולמתן מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות.
    • מכוונות ומודעות למתן שירות.

    הערה:                     נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות וחריגות, בהתאם לצורך.

    רכז/ת קשרי תורמים (2017/מכרז/45)

    היחידה המציעה: אגף קשרי חוץ ופיתוח משאבים
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 01/03/2017
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.

    עריכת דוחות לתורמים. איסוף מידע לגבי התורמים ועריכת החומרים )מאמרים, מצגות, סרטים, עלונים ודפי מידע(
    בשפות אנגלית ועברית . הפקה של אירועי הוקרה לתורמי האוניברסיטה. עבודה מול מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה
    לה. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.
    הערה : נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך. 

    דרישות המשרה:

    תואר ראשון לפחות או טכנאי/הנדסאי מוסמך. ניסיון של מספר שנים בעבודת מינהל עצמאית, רצוי בתחום רלבנטי.
    ניסיון בכתיבה/עריכה בשפה האנגלית, רצוי גם בעברית. רקע בעריכת חומר שיווקי יתרון. רצוי ניסיון בהפקת אירועים. -
    ידיעת השפה האנגלית ברמת שפת אם, לרבות יכולת ניסוח ברמה גבוהה וידיעה טובה מאד של השפה העברית. שליטה
    מלאה בתוכנות OFFICE . יכולת עבודה עצמאית ובצוות. כושר ארגון ותיאום. יוזמה ואחריות. יחסי אנוש טובים ומודעות למתן שירות.

    נא לשלוח קו"ח בעברית.

    ארכיבאי/ת - המרכז לחקר התפוצות ע"ש גולדשטיין-גורן (2017/מכרז/38)

    היחידה המציעה: הפקולטה למדעי הרוח
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 28/02/2017
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.

    ריכוז עבודת הארכיון במרכז לחקר התפוצות, כולל : איתור חומר ארכיוני בנושאים הקשורים לחקר תולדות עם ישראל בארץ ובעולם.
    קליטה, מיון ורישום של חומר ארכיוני. הכנת קטלוגים. שימור החומר ואחסונו בהתאם לאופיו המיוחד. אחריות למחשוב הארכיון.
    ייצוג הארכיון מול גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה. ריכוז הטיפול באוספי הארכיון. אחריות על חדר הקריאה של החומר הארכיוני,
    סיוע וייעוץ לכלל הפונים לארכיון (חוקרים וקוראים). ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך

    דרישות המשרה:

    תואר ראשון לפחות בתחום לימודי היהדות, רצוי תואר שני.

    תעודה בארכיונאות או במידענות.

    ניסיון בארכיונאות.

    ידיעת השפות עברית ואנגלית על בוריין, לרבות יכולת ניסוח בכתב ובע"פ בשפות אלו. ידיעת שפות נוספות (במיוחד רוסית, פולנית, יידיש וגרמנית)
    יתרון.

    ניסיון בעבודה עם מערכת אלף.

    ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות.

    ידע בתוכנות – Office .

    יכולת עבודה עצמאית.

    יכולת תיאום, ארגון ומעקב.

    יחסי אנוש טובים ומודעות למתן שירות.

    מנהל/ת חשבונות (2017/מכרז/40)

    היחידה המציעה: אגף הכספים כלכלה ותקציבים
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 22/02/2017
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.

    טיפול שוטף בתיק קרנות האוניברסיטה, לרבות רישום תרומות, הקצאתן ובקרה עליהן. הכנת דיווחים כספיים לתורמים. הכנת חומר לביקורות אל מול מבקרי פנים וחוץ. מתן סיוע בכל הנושאים המטופלים על ידי המדור. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ועל פי הנחיית מנהלת המדור.

     
    דרישות המשרה:

    השכלה תיכונית (תעודת בגרות) לפחות. סוג 2 בהנה"ח או תואר בתחומי חשבונאות/כלכלה או בתחום דומה. ניסיון של מספר שנים בהנהלת חשבונות ממוחשבת. רצוי ידע וניסיון בעבודה עם מערכת ERP . ידע וניסיון בתוכנות OFFICE , לרבות שליטה ב-EXCEL. רצויה היכרות עם נהלי האוניברסיטה. ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית. יכולת עבודה עצמאית ובצוות. כושר ארגון ומעקב. יכולת עבודה בעומס. מכוונות למתן שירות ויחסי אנוש טובים. 

    אוניברסיטת תל-אביב, רחוב חיים לבנון 30, 6997801.
    Developed by
    Design by
    Basch Interactive