• ראשי
  • דרושים: משרות פנויות

    לפניך אפשרות לסנן את סוגי ותחומי המשרות המוצעות כיום באוניברסיטת תל-אביב

    מזכיר/ת תלמידים/הפקולטה למשפטים (2017/מכרז/220)

    היחידה המציעה: הפקולטה למשפטים
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 29/11/2017
    מיועד ל: עובדים פנימיים תקניים בלבד. רק פניות מתאימות תענינה.

    טיפול בענייני תלמידים לתואר ראשון, לרבות מתן מענה לפניות תלמידים וסגל הוראה,

    קבלת קהל, ייעוץ והכוונה למועמדים ולתלמידים.  מעקב אחר מילוי חובות אקדמיים ויישום החלטות ועדת ההוראה. 

    ארגון חומר לימודי, טיפול בבחינות, רישום לקורסים ודיווח ציונים.      

    הזנת נתונים למערכת הממוחשבת. סגירת תיק תלמיד והפקת אישורים, סיוע בארגון טקסים. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות אחה"צ ובשעות נוספות.

     
    דרישות המשרה:

    תעודת בגרות מלאה, לפחות. רצוי תואר אקדמי. תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישה לתעודת בגרות מלאה  ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

    ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי. רצוי ניסיון בתחום מינהל תלמידים, לרבות הכרת מערכת מינהל תלמידים.

    ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובע"פ. ידיעה טובה של השפה האנגלית.

    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, כולל שליטה מלאה בתוכנות  OFFICE ובאינטרנט.

    יכולת התמודדות עם עומס ולחץ. כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב. יוזמה ואחריות.  

    יכולת עבודה עצמאית ובצוות.

    יחסי אנוש טובים ומכוונות גבוהה למתן שירות.

    טכנאי/ת מעבדת הוראה בית הספר למדעי כדור הארץ/הפקולטה למדעים מדויקים (2017/פרסום/221)

    היחידה המציעה: הפקולטה למדעים מדויקים
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 29/11/2017
    מיועד ל: עובדים פנימיים תקניים בלבד. רק פניות מתאימות תענינה.

    סיוע בתכנון ובבניה של מכשירים אלקטרונים לשימוש מעבדות ההוראה והמחקר של החוג לגיאופיזיקה , כולל פיתוח מכשירים חדשים בהתאם לדרישות החוקרים. ייעוץ והדרכה לסגל ולתלמידים בתפעול המכשירים. אחריות לתחזוקתם השוטפת וטיפול בתיקונם בהתאם לצורך. שדרוג מכשירים אלקטרוניים והתאמתם לכדי יכולת איסוף נתונים ממערכות ממוחשבות. ייעוץ לאנשי הסגל ברכישת ציוד מדעי. ייעוץ טכני בליווי פרויקטים מחקריים מורכבים  )פתרון לבעיות אלקטרוניות, data loggers).              ליווי העבודה בשטח ופתרון תקלות באתרי הניסוי. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

    הערות :  העבודה כרוכה בנסיעות לאתרי הניסוי ברחבי הארץ      נדרשת נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות

     

     

    דרישות המשרה:

    הנדסאי/מהנדס בתחומי אלקטרוניקה/חשמל.

    ניסיון ויכולת תפעול מכשירים אלקטרונים מורכבים.

    רצוי ניסיון בתכנון ובבנייה של מכשירים בתחום המטאורולוגיה ו/או הגיאופיזיקה.

    שליטה במחשבים, לרבות ידע בחומרה, תוכנה וממשקים - יתרון.      

    שליטה טובה מאד בשפות עברית ואנגלית.

    יכולת עבודה עצמאית ובצוות. יכולת הדרכה. מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים.

     

    הנדסאי/ת /טכנאי/ת תקשורת (2017/מכרז/217)

    היחידה המציעה: אגף הנדסה ותחזוקה
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 28/11/2017
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.

    הפעלת מרכזיית אוויה  ( גרסה 23  TXI וגרסה 7.5) כולל טלפוניIP . פיקוח על מערכות מתח נמוך, בקרת כניסה, כריזה ומצלמות. אחריות לטיפול בתיקוני שבר, אחזקה מונעת בתשתיות התקשורת ומערכות מתח נמוך. פיקוח על מערכות בקרת תקשורת ומערכות סלולריות.  עבודה מול מגוון גורמי חוץ (ספקים וחברות תקשורת). ביצוע הזמנות עבודה. ניהול צוותי עבודה בנושא מתח נמוך ופיקוח על עבודתם. בדיקה ואישור חשבונות לספקים. אחריות לנושא עלויות תקשורת.

    כפיפות:  ראש מדור תקשורת.

    הערה :  נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות, בהתאם לצורך.

     
    דרישות המשרה:

    הנדסאי/טכנאי אלקטרוניקה (התמחות בתקשורת מחשבים וטלפוניה).

    ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה בתחום התקשורת, כולל ניסיון בתחזוקת טלפונים סלולריים.

    ידיעת השפה העברית על בוריה.

    ידיעה טובה של השפה האנגלית.

    יכולת ביטוי טובה  בכתב ובע"פ.

    כושר ארגון, תכנון ותיאום.

    יכולת ניהול והנחייה של צוות.

    יוזמה ועצמאות.

    מודעות ונכונות למתן שירות איכותי ויחסי אנוש טובים. 

    ספרן/ית (2017/פרסום/214)

    היחידה המציעה: הספרייה למדעים מדויקים והנדסה
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 23/11/2017
    מיועד ל: לעובדים זמניים-ארעיים המועסקים באוניברסיטה ומועמדים חיצוניים.

    טיפול ברכש כתבי עת, מאגרי מידע וספרים כולל טיפול בחשבונות. עבודה שוטפת עם המו"לים והספקים – בארץ ובחו"ל.

    טיפול במשאבים אלקטרוניים. קבלת קהל ומתן שירות בנושאים שבטיפול לסטודנטים ולסגל. השתתפות בפרויקטים שונים של הספרייה. ביצוע מטלות ספרניות נוספות בהתאם לצורך.  

     

    הערה: התפקיד כרוך בעבודה במשמרות, עבודה בימי ו' ובשעות נוספות בהתאם לצורך.
     

     

    דרישות המשרה:

    השכלה אקדמית מלאה (תואר ראשון לפחות) והכשרה פורמלית בספרנות (תואר או לימודי תעודה בספרנות/מידענות) ממוסד לימודים מוכר לספרנות.

    ניסיון בעבודת ספרנות, רצוי בתחום הרכש. רצוי ניסיון בעבודה במערכת אלף.

    רצויה היכרות עם מערכת הרכש האוניברסיטאית (ERP).

    ידע בתוכנת OFFICE, לרבות שליטה ב- Excel. שליטה  טובה בשפות עברית ואנגלית.

    ידיעת שפה נוספת- יתרון. יכולת ניהול מו"מ. יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ.

    כושר ארגון, תיאום, יוזמה ואחריות. יכולת עבודה עצמאית ובצוות.  מכוונות למתן שירות ויחסי אנוש טובים.

     

     

    מזכיר/ת אגף (2017/פרסום/212)

    היחידה המציעה: האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% | מועד אחרון להגשה: 22/11/2017
    מיועד ל: עובדים פנימיים תקניים בלבד. רק פניות מתאימות תענינה.

    מתן שירותי מזכירות אישית וכללית לסמנכ"ל ולצוות עובדי האגף, לרבות ניהול יומן פגישות. טיפול בהזמנות באמצעות המערכת הלוגיסטית (בקשות להצעות מחיר וריכוזן, הוצאת דרישות, מעקב  ותשלום חשבוניות). סיוע בעיבוד מידע ובעבודה עם קבציEXCEL. סיוע בכתיבה ובעדכון תכנים באתר האוניברסיטה. ביצוע מטלות נוספות, כפי שיוטלו ע"י הסמנכ"ל ובהתאם לצורך.

    הערה :  נדרשת נכונות לעבודה בימים ובשעות חריגות בעת הצורך.

     
    דרישות המשרה:

    תעודת בגרות מלאה, לפחות. רצוי תואר אקדמי.

    ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי .

    שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, בדגש על EXCEL.

    ניסיון באיתור מידע באינטרנט.

    ניסיון בעבודה עם מערכות ERP - יתרון .

    ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת ניסוח וידיעת אנגלית ברמה טובה.

    יכולת ניהול מו"מ עם ספקים.

    יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלו"ז.                                                                                                                                                                                                                                                                 יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.

    כושר תיאום, ארגון, סדר ודייקנות.יחסי אנוש טובים ומודעות למתן שירות.

     
    אוניברסיטת תל-אביב, רחוב חיים לבנון 30, 6997801.
    UI/UX Basch_Interactive