• ראשי
  • דרושים: משרות פנויות

    לפניך אפשרות לסנן את סוגי ותחומי המשרות המוצעות כיום באוניברסיטת תל-אביב

    עובד/ת מעבדת הוראה-הפקולטה לרפואה (2017/פרסום/JB-18)

    היחידה המציעה: בית הספר לרפואת שיניים
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 27/06/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
    תיאור התפקיד:

    אחריות לתפעולן של מעבדות ההוראה בבית הספר, כולל:
     ארגון המעבדה לקראת קיום הקורסים, לרבות אחריות על הכנת חומרים וציוד.
     הדרכת הסטודנטים והסגל בתפעול ציוד המעבדות והמתקנים.
     אחריות על הציוד והמכשור במעבדות למיקרוביולוגיה ואימונולוגיה, לרבות טיפול בתקלות.
     הנחייה וליווי סטודנטים בביצוע עבודות הגמר ובעבודה במעבדה, כולל טיפול בדגימות ובצביעתן.
     ריכוז נושא הבטיחות בביה"ס, כולל חברות בוועדת הבטיחות של הפקולטה וסיוע למנהל המעבדות
    בהכנת הדוח השנתי.
     אחריות על יישום נוהלי בטיחות בנושא פינוי פסולת ביולוגית וחומרים מסוכנים.
     ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך

    דרישות המשרה:

    תואר שני לפחות בתחומי הביולוגיה, רצוי במיקרוביולוגיה.
     ניסיון בעבודה במעבדה רטובה ובתפעול של מכשור במעבדות ביולוגיות.
     ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
     שליטה בתוכנות OFFICE , לרבות שליטה ב- EXCEL .
     שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאד.
     כושר ארגון, תיאום , יוזמה ואחריות.
     יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
     יכולת הנחייה והדרכה.
     תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

    יש להעביר קו"ח לכתובת Jobsin@tauex.tau.ac.il .

    חובה לציין בנושא המייל את קוד המשרה 18-JB (באותיות גדולות).

    רכז/ת מזכירות תלמידים (2017/פרסום/103)

    היחידה המציעה: הפקולטה למדעי הרוח
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 27/06/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מו
    תיאור התפקיד:

    אחריות כוללת לפעילות מזכירות התלמידים של הפקולטה, לרבות:
     מתן מענה, יעוץ והכוונה לפניות תלמידים.
     אחריות לבקרה ולסגירת תיקי הגמר של כלל תלמידי הפקולטה.
     אחריות להפקה של מגוון אישורים רשמיים לתלמידים ולבוגרים.
     טיפול בחידוש לימודים.
     אחריות על טקסי קבלת תעודות )בוגרים, מוסמכים ומסיימי לימודי תעודה(.
     ניהול כולל של מערך הבחינות בפקולטה.
     ניהול צוות מזכירות התלמידים והבחינות.
     אחריות לתיאום פעילויות החוגים ביום הפתוח.
     קשר עם המזכירות האקדמית, אגף רישום ומינהל תלמידים ועם גורמים נוספים באוניברסיטה ומחוצה לה.
     ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

    דרישות המשרה:

    תואר אקדמי יתרון, תעודת בגרות חובה. - -
     ניסיון של מספר שנים בעבודה עצמאית בתחום מינהל תלמידים. תישקל מועמדותם של בעלי ניסיון
    בתחומי מינהל אחרים.
     ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה באנגלית ברמה טובה מאד, לרבות יכולת הבעה בכתב ובע"פ.
     עדיפות לבעלי ניסיון בעבודה עם מערכת מינהל תלמידים.
     שליטה מלאה בתוכנות OFFICE .
     יוזמה, כושר תכנון, תיאום וארגון.
     יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
     יכולת התמודדות עם עומס ועמידה בלוחות זמנים.
     יכולת ניהול והנחייה של צוות עובדים.

     תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים
    לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
    יש להפנות קורות חיים אל איילת יערי משולם בדוא"ל ayeletym@tauex.tau.ac.il .

    מזכיר/ת תוכנית-בית הספר ללימודי חברה ומדיניות- הפקולטה למדעי החברה (2018/פרסום/102)

    היחידה המציעה: הפקולטה למדעי החברה
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 50% | מועד אחרון להגשה: 26/06/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ומועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
    תיאור התפקיד:

    ריכוז הפעילות האדמיניסטרטיבית של התוכנית ללימודי הגירה, כולל:

    פרסום התוכנית ושיווקה.
    מתן מענה למתעניינים מהארץ ומחו"ל, טיפול במועמדים וסיוע בקליטתם.
    קבלת קהל וטיפול שוטף בתלמידים במהלך לימודיהם ועד לסגירת התואר.
    קשר עם צוות המורים בתוכנית ועם גורמים באוניברסיטה ובחו"ל, לרבות קיום תכתובת שוטפת עמם.
    אחריות לעדכון אתר האינטרנט של התוכנית.
    מתן שירותי מזכירות לראש התוכנית.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

     

    דרישות המשרה:

    תואר אקדמי- יתרון, תעודת בגרות- חובה.
    ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי, רצוי בתחום מינהל תלמידים.
    ניסיון בעבודה עם עולים חדשים ומול גורמים בינלאומיים – יתרון.
    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE.
    ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה באנגלית ברמת שפת אם, לרבות יכולת ניסוח ברמה גבוהה בשפות אלה.
    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
    יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
    יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

    הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.

     

     

    אנליסט/ית- האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק (2018/מכרז/JB-12)

    היחידה המציעה: האגף לתכנון אסטרטגי ולשיווק
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 26/06/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת ת"א ומועמדים חיצוניים, נשים וגברים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות
    תיאור התפקיד:

    עיבוד מידע על הפעילויות העיקריות של האוניברסיטה בתחומי מחקר, הוראה ומינהל כללי, לרבות:

    • בניית מדדים מתוך העיבודים השונים.
    • הצגת הנתונים בפני מנהלים בכל הרמות.
    • הפקת תובנות BI ו-AI (Business Intelligence  ו-Artificial Intelligence).
    • ביצוע משימות נוספות ככל שיידרש.
     
    דרישות המשרה:
    • תואר אקדמי.
    • ניסיון של מספר שנים במינהל האקדמי ו/או במינהל הכללי.
    • ניסיון בניהול תפעולי של מערכות עצמאיות – יתרון.
    • רצוי ניסיון בניהול תקציב.
    • ניסיון של מספר שנים בניהול צוות עובדים מגוון.
    • יוזמה, עצמאות, כושר תכנון, תיאום וארגון.
    • יכולת  התמודדות עם מצבים מורכבים ועם עומס משימות.
    • ידיעה טובה של השפות עברית ואנגלית.
    • תקשורת בינאישית טובה ויכולת מתן מענה לצרכים של אוכלוסיות  מגוונות (סגל וסטודנטים).
    • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
     

    הערה: נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות.

    סגן/ית מנהל/ת גוש - הפקולטה לאמנויות (2018/מכרז/JB-16)

    היחידה המציעה: הפקולטה לאמנויות
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 24/06/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
    תיאור התפקיד:

    אחריות לביצוע עבודות תחזוקה, לתפעול שוטף ולניקיון בנייני גוש הפקולטה, כולל:
     סיוע למנהל הגוש בהפעלת הצוות , בפיקוח על עובדי הניקיון ובבקרה על עבודת קבלני המשנה בפקולטה.
     סיוע שוטף בפיקוח על הבטיחות והביטחון בשטחים של בנייני הפקולטה.
     מתן שירות לסגל המינהלי והאקדמי וסיוע בהפעלת ציוד הוראה.
     אחריות לבדיקת תקינות המערכות השונות, לרבות אחזקה מונעת ושוטפת, בתיאום עם אגף הנדסה ותחזוקה.
     דיווח על תקלות והזנת נתונים למערכות הממוחשבות.
     השתתפות בביצוע מטלות הכרוכות בתחזוקת המבנה והשטחים סביבו.
     תפקוד כממלא מקום מנהל הגוש בהיעדרו , במכלול הנושאים שבתחום אחריותו.
     ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

    דרישות המשרה:

    השכלה תיכונית/מקצועית מלאה, לפחות.
     קורסים והשתלמויות בתחום התחזוקה יתרון. -
     ניסיון של מספר שנים באחזקה ובתפעול של מבנים ומערכות.
     ידע טכני ויכולת איתור תקלות וביצוע תיקונים קלים.
     ידע ויכולת תפעול של מכשירים להוראה אור קולית.
     הכרת נהלי הבטיחות.
     יכולת פיקוח והנחייה של צוות עובדים.
     יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
     כושר גופני טוב.
     רישיון נהיגה.
     ידיעה טובה של השפה העברית ויכולת תקשורת בשפה האנגלית.
     ידע בסיסי בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
     יכולת התמודדות עם מצבי עומס ולחץ.
     יוזמה ויכולת תיאום וארגון.
     תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    הערה : התפקיד כרוך בביצוע משמרות, בעבודה בשעות לא שגרתיות, תורנויות בימי ו', ערבי חג וחול המועד עפ"י צורך.
    כפיפות: למנהל הגוש ולמשנה המנהלי לדקאן.

    יש להעביר קו"ח לכתובת Jobsin@tauex.tau.ac.il . חובה לציין בנושא המייל את קוד המשרה (16-JB )באותיות גדולות.

    עובד/ת תחזוקה- הספרייה למדעי החברה, לניהול ולחינוך (2018/מכרז/JB-13)

    היחידה המציעה: הספרייה למדעי החברה ולניהול ע"ש ברנדר-מוס
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 24/06/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד. במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מו
    תיאור התפקיד:

    ביצוע עבודות תחזוקה ותפעול שוטף בבניין הספרייה, כולל :

    איתור תקלות ותיקונן.
    הזמנת בעלי מקצוע ופיקוח על קבלנים.
    טיפול במפגעים ובבעיות בתחום הבטיחות.
    סיוע בפיקוח על ניקיון הבניין ועל עבודתם של עובדי הניקיון.
    סיוע בארגון אירועים בספרייה.
    מתן שירות לסגל ולסטודנטים.
    ארגון חדרי הלימוד בספרייה, סיוע לסגל האקדמי וטיפול ואחזקה של הציוד הנדרש להוראה.
    חלוקת דואר וציוד, כולל פינוי והעברה של ציוד ומשאות.
    דיווח  על תקלות באמצעות המערכת הממוחשבת.
    ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך וע"פ הנחיית הממונים.

    השתתפות בפרויקטים שונים של הספרייה ובצוותי עבודה הפועלים בספרייה.

    דרישות המשרה:

    השכלה תיכונית/מקצועית מלאה, לפחות.

         ידע טכני, ניסיון בעבודות אחזקה ויכולת ביצוע תיקונים קלים.

    כושר גופני טוב.
    רישיון נהיגה.
    ידע בסיסי בעבודה עם מערכות ממוחשבות.
    ידע ויכולת תפעול של מכשירים להוראה אור קולית וציוד הגברה.
    ידיעה טובה של השפה העברית וידע באנגלית.
    יכולת עבודה בצוות.
    יכולת עבודה בעומס ובלחץ.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

    הערה:  התפקיד כרוך בעבודה במשמרות, בשעות לא שגרתיות, ביצוע תורנויות בימי שישי, בערבי חג וחול המועד  ובביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.

    במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים
    לאוכלוסיות אלו: בני מיעוטים, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
    יש להעביר קו"ח לכתובת Jobs@tauex.tau.ac.il . חובה לציין בנושא המייל את קוד המשרה 13-JB )באותיות גדולות(.

    רכז/ת שקילת תעודות מחו"ל (2018/מכרז/JB-15)

    היחידה המציעה: אגף רישום ומנהל תלמידים
    מעמד משרה: תקני | היקף משרה: 100% | מועד אחרון להגשה: 19/06/2018
    מיועד ל: המשרה מיועדת למועמדים פנימיים-תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
    תיאור התפקיד:

    טיפול בשקילת תעודות השכלה מחו"ל של מועמדים ללימודים באוניברסיטת תל אביב (כולל לימודים בתכניות הבינלאומיות), לרבות:

    קבלת קהל, הכוונה ומתן מידע לפונים, בכתב ובע"פ.

    קיום קשר שוטף עם גורמים בפקולטות השונות (כולל ועדות הקבלה) ועם גורמים בחו"ל.

    ייצוג האוניברסיטה בירידים ובימים פתוחים.

    עדכון אתר המידע למועמדים בשפה האנגלית.

    ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

     
    דרישות המשרה:

    תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.

    תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.

    ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.

    ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה, לרבות יכולת ניסוח והבעה בכתב ובע"פ בשפות אלה. שליטה בשפות זרות נוספות - יתרון.    

    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. רצויה הכרת מערכת מינהל תלמידים (ממת"א).                                                                                                           

    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.

    כושר ארגון, סדר ודיוק.

    יכולת התמודדות עם מצבי עומס ולחץ.

    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

     
    יש  להעביר קו"ח לכתובת Jobsin@tauex.tau.ac.il . חובה לציין בנושא המייל את קוד המשרה  JB-15 (באותיות גדולות).
    אוניברסיטת תל-אביב, רחוב חיים לבנון 30, 6997801.
    UI/UX Basch_Interactive