אוניברסיטת תל-אביב במקום הראשון עם 96 אחוזי מעבר בבחינות לשכת עורכי הדין השנה

96% מהסטודנטים והסטודנטיות של הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן עברו את בחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין

30 נובמבר 2015
הכירו סטודנט, מרצה ובוגר מהחוג למשפטים

96% מהסטודנטים והסטונטיות של הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן עברו את בחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין, שהתקיימו לפני כחודש - האחוז הגבוה ביותר מבין כל המוסדות להשכלה גבוהה ברחבי הארץ.

 

הלשכה הודיעה כי 59.7% מכלל הנבחנים מכל המוסדות שניגשו לבחינת ההתמחות עברו את הבחינה - אחוזי מעבר הנחשבים נמוכים. לדברי ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אפי נוה, הטענות שנשמעו כי הבחינה השנה הייתה קשה מדי, אינן מבוססות, ולראיה - אחוז העוברים הגבוה באוניברסיטאות ובחלק מהמכללות. הבעיה, לטענתו, היא בחלק ממוסדות הלימוד שתנאי הסף שלהם נמוכים והם אינם מספקים השכלה ראויה בתחום, לעומת המוסדות האקדמיים שבהם אחוזי העוברים בבחינות גבוהים.

 

השפעתה של הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן על העולם המשפטי והחוץ משפטי גדולה מאוד ומתבטאת ברמתו הגבוהה של המחקר האקדמי הנערך בה, בבוגריה המעולים, במעורבות החברתית שלה ובמספר הרב של התכניות והמרכזים הפועלים במסגרתה.

 

חברי הסגל של הפקולטה מפרסמים את עבודתם בכתבי עת מעולים ובבתי הוצאה לאור יוקרתיים, ומתארחים בקביעות בפקולטות המובילות למשפטים בארצות הברית ובאירופה. לעבודה המחקרית של חברי סגל הפקולטה ישנה השפעה בולטת ונמשכת על המשפט הישראלי והבינלאומי, כמו גם על התיאוריה של המשפט. במקביל, הפקולטה היא חלוצה בקרב האקדמיה הישראלית בפעלתנותה למען מטרות חברתיות חשובות, בין היתר במסגרת הקליניקות המשפטיות הדינמיות שלה ובהליכי הקבלה הפרוגרסיביים שהיא נוקטת בהן.

 

לימודי משפטים באוניברסיטת תל-אביב מכשירים סטודנטים להצלחה בעריכת דין, בעסקים, בשירות הציבורי ובהוראה. באמצעות מוריה, תלמידיה ובוגריה, עולה בידי הפקולטה לתרום פתרונות לאתגרים המשפטיים והחברתיים המורכבים ביותר העומדים על סדר היום. על בוגרי הפקולטה נמנים שופטי בית המשפט העליון, פרקליטים מן השורה הראשונה, שרים בממשלה וחברי כנסת.

 

למידע על לימודי משפטים לתואר ראשון >

 

למידע על לימודי משפטים לתואר שני >

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>