גדי פרנק מונה למנכ"ל אוניברסיטת תל אביב

גדי פרנק: "אני נכנס לתפקידי החדש בתחושה של כבוד והערכה רבה לאוניברסיטת תל אביב, שהיא גם הבית האקדמי בו התחנכתי."

21 דצמבר 2017

גדי פרנק נכנס החודש (דצמבר) לתפקידו כמנכ"ל אוניברסיטת תל אביב. הוא מחליף את מר מוטי כהן, שסיים כהונה בת עשר שנים בתפקיד. גדי הוא המנכ"ל ה-11 של אוניברסיטת תל אביב.

 

בתפקידו האחרון כיהן גדי פרנק כמנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג). בין השנים 2011-2009 כיהן כסמנכ"ל לתכנון ומדיניות במל"ג - ות"ת, ולאחר מכן כסמנכ"ל תקצוב וראש אגף התקציבים (2013-2011). בשנים 2009-2006 שימש ככלכלן בכיר במועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה.

 

במהלך השנים עסק בפעילות ציבורית והשתתף בוועדות שונות: יו"ר הנהלת פר"ח, חבר הוועדה הציבורית לפיתוח מדדי עוני נוספים, המועצה הציבורית לסטטיסטיקה, הוועדה לסטטיסטיקה של בינוי ודיור, הוועדה לקביעת היעדים הכלכליים-חברתיים של הממשלה בתחומי התעסוקה והעוני ועוד.

 

המנכ"ל הנכנס הוא בוגר לימודי כלכלה לתואר ראשון ותואר שני במסלול המחקרי בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב. נושא התיזה שלו במסגרת לימודי התואר השני עסק במודלים מאקרו כלכליים של צמיחה והשקעה ממשלתית בחינוך, ריבוי סוגי הון אנושי והשפעתם על התפלגות ההכנסות במשק.

 

גדי פרנק: "אני נכנס לתפקידי החדש בתחושה של כבוד והערכה רבה לאוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטה מובילה, שהיא גם הבית האקדמי בו אני התחנכתי. ביחד עם כל ההנהלה המצוינת שהובילה את המוסד להישגיו הרבים אפעל להמשך התבססותה של האוניברסיטה ולעמידתה בפני האתגרים הניצבים בפניה בשנים הבאות".

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>