כאלף סטודנטיות, סטודנטים ובוגרים השתתפו ביריד התעסוקה הדיגיטלי של אוניברסיטת תל אביב

למעלה מ-3000 מועמדויות למשרות הוגשו אונליין במהלך היריד

01 יוני 2021
יריד התעסוקה הדיגיטלי של אוניברסיטת תל אביב
יריד התעסוקה הדיגיטלי של אוניברסיטת תל אביב

השנה נערך בפעם השנייה יריד התעסוקה השנתי של אוניברסיטת תל אביב בפורמט דיגיטלי. באירוע הווירטואלי, שהתקיים בסביבה תלת ממדית ייחודית, השתתפו עשרות חברות וארגונים, שפגשו כאלף סטודנטיות, סטודנטים, בוגרות ובוגרים, וסיפרו להם על הזדמנויות התעסוקה הפתוחות בפניהם.

 

לעשות דברים אחרת

"גם השנה הצלחנו לגייס לטובת יריד הקריירה עשרות חברות, אחרי שנים רבות שבהן קיימנו בקמפוס יריד תעסוקה מהגדולים במשק, והצלחנו ליצור מפגש קצת אחר בין הסטודנטים שאנחנו משרתים ובין מעסיקים פוטנציאליים", אומרת ספי בנעים, המרכז לפיתוח קריירה.

 

אחד מאולמות היריד ובהם דוכני החברות

 

פלטפורמת היריד תוכננה ועוצבה במיוחד עבור אוניברסיטת תל אביב ודימתה ככל האפשר יריד, שבו יכולים המתעניינים לשוטט בין ביתנים ממותגים של חברות מובילות, להתרשם ממשרות פנויות ולשוחח בצ'אט או בווידאו עם נציגי החברות. בין עשרות החברות שהשתתפו ביריד ניתן היה למצוא את טבע, , תנובההסוכנות היהודית, מק'קאן, דלויט, אלו"ט, יוניליוור,TASC  ועוד.

 

דוכן לדוגמא של חברת mobileye, כפי שהוצג ביריד

 

אלפי מועמדויות והזדמנויות קריירה

משתתפי היריד כללו כאלף סטודנטים ובוגרים של אוניברסיטת תל אביב מכל הפקולטות ותחומי הלימוד. במהלך האירוע הוגשו למעלה מ-3,000 קורות חיים ומועמדויות למשרות שונות. "כולנו תקווה שבשנה הבאה נוכל לקיים יריד היברידי, שישלב גם מפגשים פיזיים כמו שהיינו מורגלים אליהם, וגם וירטואליים, למי שהתרגל לנוחות שבאונליין. בסופו של דבר, השנה האחרונה גרמה לנו להאיץ תהליכים דיגיטליים שממילא היו קורים אצלנו", מסכמת בנעים.

 

פלטפורמת היריד תהיה נגישה עד לתאריך 30.6.21. לא תהיה אפשרות לשוחח עם נציגים, אבל תהיה גישה לכל המידע שהועלה, כולל משרות ופרטי קשר.

 

קבלת הפנים עברה לדיגיטל. עמדת צוות המרכז לפיתוח קריירה ביריד הווירטואלי

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>