גם השנה אוניברסיטת תל אביב שמינית בעולם בהצמחת יזמים

אוניברסיטת תל אביב שומרת על מקומה בעשירייה הפותחת בדירוג האוניברסיטאות העולמי של בוגרים יזמים שגייסו הון

10 ספטמבר 2019

694 יזמים, בוגרי תואר ראשון באוניברסיטת תל אביב, שהקימו 577 חברות, שגייסו הון בהיקף של 10.6 מיליארד דולר, מציבים את אוניברסיטת תל אביב גם השנה במקום ה-8 בעולם, והראשון מחוץ לארה"ב, בדירוג של 50 האוניברסיטאות המובילות בעולם במספר בוגריהם היזמים, הנערך מדי שנה על-ידי חברת המידע העסקי Pitchbook.

 

זו השנה החמישית ברציפות שאוניברסיטת תל אביב מדורגת בעשירייה הראשונה, בה כיכבו בשנים קודמות מוסדות עילית אמריקאיים בלבד, כגון סטנפורד, ברקלי,MIT  והרווארד.  אוניברסיטת תל אביב מקדימה ברשימה את האוניברסיטאות ייל (11), קליפורניה (12) ופרינסטון (13).

 

בין חמשת החברות הגדולות שהקימו ישראלים מציין המדד את החברות: Houzz  , Zipline,.Generate Capital, Innoviz, Monday.com

 

שלוש אוניברסיטאות ישראליות נוספות הצליחו גם הן להכנס לרשימה היוקרתית: הטכניון מדורג במקום ה-14, האוניברסיטה העברית במקום 34, ולראשונה נכללת בו גם אוניברסיטת בן גוריון במקום ה-49.

 

בדירוג נוסף של בוגרי תוכניות MBA מדורגת אוניברסיטת תל אביב במקום ה-13 בעולם, והיא האוניברסיטה הישראלית היחידה הנכללת בין 25 האוניברסיטאות המובילות הודות ל-253 יזמים בוגרי MBA.

 

ללמוד יזמות כבר מהתואר הראשון

באוניברסיטת תל אביב מאמינים שבעולם הדינאמי של המאה ה-21, כל הבוגרים שלנו צריכים להצטייד בכלים שיאפשרו להם להיות יזמים. לכן אנו מאפשרים לסטודנטיות ולסטודנטים מכל התחומים לשלב לימודי יזמות בתואר האקדמי. בשנת הלימודים תש"ף יפתח את פעילותו מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב עם מגוון של תכניות לימוד ומסלולים שניתן לשלב במהלך התואר. מרכז היזמות הוא מסגרת הגג של הפעילויות הרבות המתקיימות באוניברסיטה בתחום היזמות, יחד עם פעילויות חדשות, בהן האקתונים, מקאתונים, challenges ועוד. קבוצות נבחרות של יזמים יזכו למימון ראשוני, שיגדל להשקעה ראשונית במוצר.

 

לדירוג המלא >  

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>