רכז/ת תלמידים והוראה- ביה"ס לבריאות הציבור/הפקולטה למדעי הרפואה והבריאות (JB-1265)
טיפול בעינייני תלמידים לתואר שני בבריאות הציבור ובקורסים של ביה"ס לרפואה הנמצאים תחת אחריות ביה"ס לבריאות הציבור, כולל:
טיפול בנושאי הוראה, בחינות, ציונים ותכניות לימודים. הכנת מערכת השעות ולוח הבחינות.
תפעול מערך הבחינות בבית הספר כולל: הכנת הבחינות, הזנת ציונים, טיפול בפתיחת מחברות וערעורים.
מתן מענה וטיפול בפניות התלמידים בנושאי לימודים ובנושאים הקשורים לתקנוני בית הספר, הפקולטה והאוניברסיטה.
סיוע בעבודת ועדת הקבלה ללימודי תואר שני בבית הספר לבריאות הציבור.
טיפול בהחלטות האקדמיות של ועדות בית הספר.
טיפול במועמדים ללימודי התואר השני בבריאות הציבור, וסיוע בימים הפתוחים של הפקולטה ובטקסים.
תיאום ייעוציים אקדמיים לסטודנטים לתואר שני ולסטודנטים לרפואה בתחומי הסטטיסטיקה והאפידמיולוגיה.
אחריות על שיריון חדרים לקורסים בבית הספר.
קיום קשר עם מגוון גורמים בביה"ס ומחוצה לו, ביניהם המדרשה לתארים מתקדמים, בית הספר ללימודי המשך ברפואה, המזכירות האקדמית ואגף רישום ומינהל תלמידים.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.
תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.
תישקל מועמדותם של עובדים ותיקים שאינם עומדים בדרישת ההשכלה ועברו השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתפקיד.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
ניסיון בתחום מינהל תלמידים ובעבודה עם מערכות מינהל תלמידים – יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על שליטה ב- EXCEL.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים ושליטה ב-ERP ובמערכת גלבוע– יתרון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: למנהלת המערך המנהלי של ביה"ס ולראש ביה"ס.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.




