רכז/ת בכיר/ה לתלמידים/ות ולפרוייקטי גמר- ביה"ס לבריאות הציבור/הפקולטה למדעי הרפואה והבריאות (JB-1234)
ריכוז עצמאי של מכלול הטיפול בתלמידי התואר השני של החוגים לניהול מצבי חירום ואסון, בריאות תעסוקתית, אפידמיולוגיה ורפואה מונעת, והתכנית לפיזיולוגיה של המאמץ, כולל:
מתן מענה וטיפול בפניות התלמידים בנושאי לימודים ובנושאים הקשורים לתקנוני בית הספר, הפקולטה והאוניברסיטה.
טיפול בנושאי הוראה, בחינות, ציונים ותכניות לימודים. הכנת מערכת השעות ולוח הבחינות.
טיפול בהליכי סיום הלימודים וסגירת תיקי הגמר של התלמידים.
טיפול בהחלטות האקדמיות של ועדות בית הספר: ועדת קבלה, ועדת הוראה וועדת עבודות גמר.
ליווי וטיפול במועמדים ללימודים לתארי מאסטר החוגיים של ביה"ס.
סיוע בימים הפתוחים של הפקולטה ובטקסים.
טיפול ומעקב אחר עבודות הפרויקט של תלמידי תואר שני בכלל החוגים של בית הספר לבריאות הציבור, כולל קשר עם מעריכים ועד לשלב קבלת ציון הגמר. הפקת נתונים ודו"חות ליו"ר הוועדה לעבודות גמר לפי דרישה.
הפקת נתונים ודוחות לראשי החוגים ולראש ביה"ס בנושא תלמידי התואר השני.
מתן ייעוץ והדרכה בנושאי מינהל תלמידי תואר שני לראשי החוגים.
קשר עם המדרשה לתארים מתקדמים, המזכירות האקדמית, אגף רישום ומינהל תלמידים ועם גורמים נוספים באוניברסיטה ומחוצה לה.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.
תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
ניסיון במינהל תלמידים ובעבודה עם מערכות אוניברסיטאיות לרבות מערכת מינהל תלמידים וגלבוע –
יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובע"פ, וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים – יתרון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
תודעת שירות גבוהה, ראיה מערכתית ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: לראש מינהל הפקולטה ולראש ביה"ס לבריאות הציבור.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.