רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לשכת ראש מינהל/הפקולטה למדעי הרפואה והבריאות (JB-1099)

קוד משרה: 
2024/מכרז/JB-1099
התפקיד: 
רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לשכת ראש מינהל
תיאור התפקיד: 

מתן שירותי מזכירות לראש המינהל. לרבות, ריכוז חומר לישיבות והכנתו, ניהול יומן פגישות ותכתובת שוטפת.

ריכוז ועדות פקולטטיות, כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע החלטות ויישומן.

ריכוז הטיפול האדמיניסטרטיבי במכלול נושאים כלל פקולטטיים. כגון, גמולי תפקיד לסגל בכיר, תווי חנייה, תאונות וביטוח סטודנטים.

ארגון כנסים ואירועים פקולטטיים.

מתן שירות וסיוע לסגל האקדמי והמינהלי בנושאי אחריות ראש המינהל.

קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.

סיוע מינהלי בהתאם לצורך לדקאן ולסגל מינהלת הפקולטה.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות התפקיד: 

 תואר אקדמי-רצוי .תעודת בגרות מלאה חובה.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.

ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה מלאה ביישומי אופיס.

ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובע"פ וידיעה טובה של השפה האנגלית.

יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.

יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.

יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.

תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.

כפיפות: לראש מינהל הפקולטה.

היקף משרה: 
100%
מתח דרגות: 
8 -11 בדירוג המינהלי
מעמד משרה: 
המשרה מיועדת למועמדים: 
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 
ראשון, 09 פברואר 2025
הערות: 

מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.

*במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות. רק פניות מתאימות תענינה. في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التنوّع التوظيفيّ، تُعطى أولويّة للمرشّحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات التالية: المجتمع العربيّ، الحريديم، أبناء الطائفة الأثيوبيّة والمرشّحين أصحاب الإعاقات.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>