פסיכולוג/ית קליני/ת (JB-1005)

קוד משרה: 
2024/מכרז/JB-1005
התפקיד: 
פסיכולוג/ית קליני/ת (JB-1005)
תיאור התפקיד: 

מתן הדרכות למתמחים ופרקטיקנטים באופן פרטני וקבוצתי בפסיכותרפיה, בפסיכודיאגנוסטיקה ובאינטק, כולל אבחון מטופלים וטיפול בהם.

מיון וגיוס מתמחים לשירות הפסיכולוגי.

ניתוב פניות חדשות לטיפול.

בקרה אדמיניסטרטיבית ומערכתית של טיפולים

קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.

דרישות התפקיד: 

תואר שני בפסיכולוגיה קלינית. תואר שלישי - יתרון.

מדריכ/ה בפסיכותרפיה ובפסיכודיאגנוסטיקה .

שליטה בתהליכי אבחון קליני ופסיכיאטרי עדכניים וניסיון בהדרכה בתחומים אלו.

יכולת גבוהה להבנת צרכיהם של פונים לצורך הצבתם לטיפול.

ידע ובקיאות -ICD- 11.

ידע בטיפול קבוצתי ובהדרכה ב- CBT או טיפולים ממוקדים אחרים - יתרון.

ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה מאוד.

ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE.

יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.

יכולת עבודה בסביבת מרובת ממשקים והתמודדות עם מצבים מורכבים.

יוזמה ויכולת להנעת תהליכים.

כושר תיאום, תכנון וארגון, דייקנות ויכולת מעקב.

תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

כפיפות: למנהל השירות הפסיכולוגי.

היקף משרה: 
50%
מתח דרגות: 
40-43
מעמד משרה: 
המשרה מיועדת למועמדים: 
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 
חמישי, 06 יוני 2024
הערות: 

מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה

*במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות. רק פניות מתאימות תענינה. في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التنوّع التوظيفيّ، تُعطى أولويّة للمرشّحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات التالية: المجتمع العربيّ، الحريديم، أبناء الطائفة الأثيوبيّة والمرشّحين أصحاب الإعاقات.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>