מזכיר/ה אקדמי/ת
אחריות כוללת לטיפול בהיבטים המנהליים של ביצוע המדיניות האקדמית של האוניברסיטה
וסיוע לרקטור ביישום מדיניותו, החלטות הסנאט והוועדות האוניברסיטאיות.
ניהול מערך הפעילות של המזכירות האקדמית על מדוריה, לרבות אחריות לנושאים הבאים:
ריכוז הוועדות האקדמיות של הסנאט.
טיפול במינויים והעלאות בדרגה של הסגל האקדמי וטיפול בנושאי המינהל האקדמי באוניברסיטה
(שבתון/פטור מהוראה/חל"ת, קריטריונים, עבודת חוץ ועוד).
טיפול בתלמידי מחקר, משתלמי בתר דוקטור ומלגות קיום לסטודנטים לתארים מתקדמים. -
טיפול בקרנות ובמלגות חיצוניות.
אחריות על התנהלותן של ועדות המשמעת לאנשי סגל ולסטודנטים.
אחריות לגיבוש נהלים וכללים אקדמיים, עדכונם וטיפול בשינויים.
ניהול תקציב המזכירות האקדמית ואחריות להפעלתו.
אחריות כוללת לנושאי כוח אדם במזכירות האקדמית. -
ניהול צוות העובדים.
מתן מידע ודיווח להנהלת האוניברסיטה כפי שיידרש.
תואר ראשון לפחות או הנדסאי / טכנאי מוסמך.
ניסיון של מספר שנים בתפקידי ניהול בתחומי המינהל האקדמי.
היכרות מעמיקה עם הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים.
ניסיון בניהול תקציבים.
ניסיון בניהול צוות עובדים מגוון.
יוזמה, עצמאות, כושר תכנון, תיאום וארגון.
שליטה טובה מאד בשפות עברית ואנגלית, לרבות יכולת הבעה וניסוח בכתב ובע"פ.
היכרות טובה של מערכות ממוחשבות, כולל שליטה ביישומי office .
יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים ועם עומס משימות.
יכולת לתקשורת בינאישית טובה ולמתן מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות.