ספרן/ית
טיפול ברכש כתבי עת ומאגרי מידע, כולל טיפול בחשבונות. עבודה שוטפת עם המו"לים והספקים, בארץ ובחו"ל. ביצוע הזמנות
במערכת ERP . קבלה ומעקב אחר כתבי עת במערכת אלף. השתתפות בפרויקטים שונים של הספרייה וביצוע מטלות ספרניות
נוספות על פי הצורך.
הערה: העבודה כרוכה במשמרות ובתורנויות בימי ו' .
נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות, בהתאם לצורך.
תואר ראשון (רצוי בתחום מדעי הרוח או אמנויות) ותואר או תעודה בספרנות/מידענות, ממוסד לימודים מוכר לספרנות. ניסיון
בעבודת ספרנות, רצוי בתחום הרכש. ניסיון בעבודה עם מערכת אלף .ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. רצויה היכרות עם
מערכת הרכש האוניברסיטאית ( ERP ). ידע בתוכנות OFFICE , לרבות שליטה ב- EXCEL . ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה
טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות יתרון. יכולת ניהול משא ומתן. יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ. כושר ארגון, תאום, יוזמה –
ואחריות. יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
מכוונות למתן שירות ויחסי אנוש טובים.