נפתחה ההרשמה לקורסי ספטמבר-אוקטובר של מרכז היזמות סטארטאו

StarTau, מרכז היזמות של אוניברסיטת תל-אביב, מזמין סטודנטים, בוגרים ואת הקהל הרחב לפתח את העתיד המקצועי במגוון קורסים בתחום היזמות. 70% הנחה יוענקו ל-3 הסטודנטים הראשונים שיירשמו לכל קורס

21 יולי 2013

StarTau הוא מרכז היזמות של אוניברסיטת תל-אביב המלווה, מכשיר ומטפח את דור היזמים הבא של ישראל. המרכז מסייע ליזמים טכנולוגיים ישראלים, סטודנטים, בוגרי האוניברסיטה ויזמים באשר הם. למרכז פונים יזמים בעלי רקע מגוון, בשלבי פיתוח שונים ועם רעיונות ומוצרים מקשת אפשרויות נרחבת.

 

ב- FounderSchool, בית הספר להכשרות של StarTau מפעילים קורסים מקצועיים ליזמים, במסגרתם מגיעים ללמד מיטב המומחים מהתחומים הרלוונטים בארץ. הקורסים מקנים ליזם היכרות עם עולם היזמות הטכנולוגית בישראל, כמו גם ידע מעשי בתכנון אסטרטגי, חשיבה יצירתית, תכנון פיננסי, הגנה על פטנטים ועוד.

 

בנוסף, מפעיל המרכז קורסים הרלוונטים לבעלי עסקים ולאנשים הרוצים ללמוד ליצור רווחים מהאינטרנט, כמו שיווק במדיה החברתית, שיווק בסלולר, , Affiliate Marketing בניית אתרים בוורדפרס, סמינר חווית משתמש, בניית מודל עסקי, יזמות רפואית ועוד ועוד.

 

סטודנטים ובוגרים של אוניברסיטת תל-אביב מוזמנים ללמוד בקורסים הללו וליהנות מההנחה הגדולה הניתנת לסטודנטים של האוניברסיטה.

 

למידע נוסף >

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>