אוניברסיטת תל אביב תעניק את פרס הכלכלה ע"ש רמניסאינו לעימאד תלחמי, יו"ר ומייסד חברת באבקום

הפרס מוענק לו כהוקרה על מחויבותו לקידום הקהילה הערבית בישראל ולצמצום פערים באמצעות המגזר העסקי

15 מאי 2019
אוניברסיטת תל אביב תעניק את פרס הכלכלה ע"ש רמניסאינו לעימאד תלחמי, יו"ר ומייסד חברת באבקום

פרס רמניסיאנו יוענק לעימאד תלחמי במסגרת אירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה כאות הוקרה על תרומתו יוצאת הדופן לפיתוח התעשייתי והכלכלי של ישראל; על חזונו בהקמת באבקום, חברה פורצת דרך, המניבה הזדמנויות תעסוקה לקבוצות מיעוט ואנשים מהפריפריה החברתית-כלכלית והגיאוגרפית של ישראל; על מחויבותו לצמצום פערים ולחיזוק המרקם החברתי של ישראל; על נחישותו לשלב את הקהילה הערבית בסיפור ההצלחה של 'אומת הסטארט אפ' הישראלית; ועל מנהיגותו בקידום הערכים של גיוון והכללה כמרכיב מרכזי במודל העסקי שלו.

 

פרס הכלכלה ע"ש הוגו רמניסיאנו ניתן כהוקרה על הישגים בכלכלה, בטכנולוגיה, במחקר ובפיתוח בישראל. מייסד הפרס, הוגו רמניסיאנו ז"ל, היה תעשיין מצליח בתחום הטקסטיל, ונחשב לאחד מגדולי התורמים למדינת ישראל.

 

עם מקבלי הפרס בעבר נמנים: מייסד ומנכ"ל Gett דייב וייסר, מנכ"לי קסטרו אתי וגבי רוטר, ד"ר יוסי ורדי, התעשיין סטף ורטהיימר, איש העסקים והתעשיין דב לאוטמן ז"ל, הנגיד לשעבר של בנק ישראל פרופ' יעקב פרנקל, יו"ר צ'ק פוינט גיל שוויד, יו"ר חברת אל-על פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, מנכ"ל בנק לאומי לשעבר גליה מאור, מנכ"ל אינטל ישראל מקסין פסברג, מייסדי חברת מדינול - קובי ויהודית ריכטר, המייסדים והמפתחים של חברת WAZE - נועם ברדין, אורי לוין, אהוד שבתאי ואמיר שנער, מייסד תשלובת ד"ר פישר, ד"ר אלי פישר, ורמי לוי.

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>