פרס הכלכלה ע"ש הוגו רמניסיאנו לשנת 2016 יוענק לד"ר אלי פישר, מייסד ונשיא תשלובת ד"ר פישר בע"מ

הפרס יוענק כהוקרה על החותם העמוק שהטביע ד"ר פישר בהתפתחות הכלכלה והתעשייה במדינת ישראל

09 מאי 2016

אוניברסיטת תל אביב תעניק את פרס הכלכלה ע"ש הוגו רמניסיאנו לשנת 2016 לד"ר אלי פישר, מייסד ונשיא תשלובת ד"ר פישר בע"מ. הפרס יוענק לו במסגרת אירועי חבר הנאמנים שיחלו בשבוע הבא.

 

פרס רמניסיאנו יוענק לד"ר אלי פישר לאות הוקרה על החותם העמוק שהטביע בהתפתחות הכלכלה והתעשייה במדינת ישראל; על המנהיגות שגילה בהובלת קבוצת ד"ר פישר לאורך 50 שנה; על בניית ופיתוח החברה, עד שהייתה לקבוצה בינלאומית המייצאת את מוצריה ל-30 ארצות ברחבי העולם; על תבונתו העסקית ביצירת המותג 'ד"ר פישר', שהיה לשם נרדף למוצרים ולתרופות אמינים ואיכותיים בתחומי הבריאות, ההיגיינה, הטיפול בעיניים וטיפוח העור; על ניתוב החברה לעבר ערכים של אחריות חברתית בעסקים; על רוחו ההומניטרית, שבאה לידי ביטוי כאשר תמך, בשיתוף עם רעייתו האהובה דבורה ז"ל, במגוון יוזמות פילנתרופיות לקידום השלום, החינוך והרווחה; ועל תמיכתו באוניברסיטת תל אביב כחבר חדש, נכבד ומוערך בחבר הנאמנים.

 

פרס הכלכלה ע"ש הוגו רמניסיאנו  ניתן כהוקרה על הישגים בכלכלה, בטכנולוגיה במחקר ופיתוח בישראל. מייסד הפרס, הוגו רמניסיאנו ז"ל, היה תעשיין מצליח בתחום הטקסטיל ונחשב לגדולי התורמים למדינת ישראל,

 

עם מקבלי הפרס בשנים האחרונות נמנים: רמי לוי, יו"ר סנו, ברונו לנדסברג, ד"ר יוסי ורדי, התעשיין סטף ורטהיימר, איש העסקים והתעשיין דב לאוטמן ז"ל, הנגיד לשעבר של בנק ישראל, פרופ' יעקב פרנקל, יו"ר צ'ק פוינט, גיל שוויד, יו"ר חברת אל-על, פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, מנכ"ל בנק לאומי לשעבר, גליה מאור, מנכ"ל אינטל ישראל, מקסין פסברג, מייסדי חברת מדינול, קובי ויהודית ריכטר והמייסדים והמפתחים של חברת WAZE : נועם ברדין, אורי לוין, אהוד שבתאי ואמיר שנער.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>