תודה לאלפי המועמדות והמועמדים ללימודים שהסתקרנו ונהנו ביום הפתוח

היום הפתוח חזר לקמפוס אחרי שהתקיים בשנתיים האחרונות בזום

25 מאי 2022

לאחר שנתיים של אירועי יום פתוח אונליין בגלל משבר הקורונה, היום הפתוח לתואר ראשון שהתקיים היום (25.5.22) בקמפוס של אוניברסיטת תל אביב היה חגיגי במיוחד. לאירוע הגיעו יותר מ-6,000 מועמדים ומועמדות ללימודים שבאו לשמוע על איך מתקבלים, איך נרשמים ומה לומדים בתחומי הלימוד שמסקרנים אותם ואותן. 

 

השנה נוספו גם סיורים חווייתיים בין בנייני הפקולטות וחוגי הלימוד, שנתנו טעימה מתחומי הלימוד השונים והצצה למעבדות, שיחות עם סטודנטיות וסטודנטים והיכרות עם הסגל האקדמי והמנהלי.

 

בפקולטה למשפטים למשל, פגשו המועמדות והמועמדים ללימודים בסטודנטיות ובסטודנטים, שענו על כל השאלות החשובות כמו איך משלבים לימודים ועבודה, אם אפשר ללמוד משפטים עם תחום לימודים נוסף, איך חיי החברה בפקולטה ועוד. בפקולטה למדעי החיים הם ביקרו במעבדות המחקר השונות ושוחחו עם החוקרים והחוקרות, בפקולטה להנדסה הם נכחו במפגש חווייתי שכלל הדגמות בהנדסה מכנית ובהנדסת חומרים ובלובי הפקולטה לניהול הם צפו בהרצאות TED קצרות מפי הסגל האקדמי, שהסבירו למה כדאי ללמוד חשבונאות וניהול.

 

"למרות שכולנו התרגלנו במידה מסוימת להתנהלות בזום ובאונליין, אין תחליף למפגש פנים אל פנים", אומרת שרון אריאל, מנהלת השיווק של אוניברסיטת תל אביב. "היה לנו חשוב לאפשר למתעניינים ולמתעניינות לקבל ערך מוסף ולחוות הקמפוס שלנו בצורה מקסימלית. הסיורים והמפגשים בפקולטות נתנו להם הזדמנות לשמוע על תוכניות הלימוד מסטודנטיות ומסטודנטים, להכיר מקרוב את המעבדות ולצפות בחוקרות ובחוקרים המובילים בתחומם עורכים ניסויים, לשמוע מהמרצים.ות ומאנשי הסגל האקדמי והמנהלי על כל אפשרויות הלימוד והמסלולים המגוונים, להיכנס בפעם הראשונה לאולמות ההרצאות ולהסתובב בשבילים הירוקים בין הבניינים. הסטודנטיות והסטודנטים שלנו מבלים כאן שעות רבות במשך כמה שנים במהלך התואר וביום הפתוח אנחנו מאפשרים למי ששוקל ללמוד כאן להרגיש כמעט כמו סטודנט".

 

שמחנו לארח את כולן וכולם בקמפוס היפה שלנו, ואנו מקווים שיחד איתנו, יתחילו המועמדות והמועמדים את דרכם בעקבות החידושים, ההמצאות והתיאוריות שממתינות להתגלות.

 

לא הצלחתם.ן להגיע ליום הפתוח? כל המידע על דרכי הקבלה ועל מה שצריך לעשות כדי להתחיל ללמוד באוניברסיטת תל אביב נמצא אצלנו באתר הרישום >

 

 

 

 

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>