מפריז באהבה: פרויקט מודעות משותף עם בית הספר למוזיקה

אגודת הידידים הצרפתים יזמה פרויקט מודעות מוזיקלית וחברתית בין התזמורת הקאמרית של פריז לבין ביה"ס למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה

30 אוקטובר 2012
בית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה של אוניברסיטת תל-אביב

אגודת הידידים הצרפתים של אוניברסיטת תל-אביב יזמה לאחרונה שיתוף פעולה עם בית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה, במסגרתו תתקיים פעילות מוזיקלית לילדי פריפריה בהשתתפות נגנים מהתזמורת הקאמרית של פריז וסטודנטים מבית הספר למוזיקה.

 

מוזיקה למען שינוי חברתי

הפרויקט מושתת על שיתוף הפעולה בין התזמורת הקאמרית של פריז, ובין התכנית "סולמות - מוזיקה לשינוי חברתי" של אוניברסיטת תל-אביב והתזמורת הפילהרמונית הישראלית. בתכנית מנגנים 400 ילדים בתזמורות ברחבי הארץ והיא נהנית מתמיכתם של קרן היסוד שוויץ, ידידי התזמורת הפילהרמונית בארה"ב, קרן התזמורת הפילהרמונית, הידידים השוויצרים של אוניברסיטת תל-אביב, קרן הכט, קרן הרמטיק ותורמים פרטיים.

 

חמישה נגנים מן התזמורת הקאמרית של פריז ינחו סדנאות מוזיקליות במשך ארבעה ימים בתל-אביב, בכפר הילדים נווה מיכאל בפרדס חנה וברחובות. אל הנגנים יצטרפו סטודנטים מבית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה. סטודנטים אלה יזכו למלגות מאגודת הידידים הצרפתים. הסדנאות יסתיימו בקונצרט חגיגי שיתקיים ב-6 בנובמבר בשעה 11:00 באולם קלרמונט בבית הספר למוזיקה, אוניברסיטת תל-אביב.

 

מטרת הפרויקט, המיועד לתלמידים צעירים במצב חברתי או כלכלי קשה, היא לתת לכל ילד סיכוי לשפר את חייו בזכות המוזיקה, להעלות את הערכתו העצמית ולקדם את יכולתו היצירתית.
 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>