אולם הקונצרטים "טארג" מתחדש

בית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה מתחדש באולם קונצרטים משופץ

16 אפריל 2012
אולם קונצרטים חדש
כל מי שעובר ליד בית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה בצידו המערבי של הקמפוס, בוודאי שומע מדי פעם צלילים נעימים שבוקעים מבעד לחלונות. מעתה יש למוזיקאים ולמוזיקאיות הצעירים מקום נוסף לנגן ולהתאמן בו, לאחר שבית הספר התחדש לאחרונה באולם קונצרטים משודרג ומתקדם.
 
 
מדובר באודיטוריום שמוכר כ"אולם טארג", ששימש בעבר כמקום חזרות עבור תזמורת בית הספר. אלא שעם הזמן, האולם, שנבנה לפני כחמישים שנה, הלך התיישן ולא התאים עוד לצרכי הסטודנטים. לאור זאת הוא שופץ בחודשים האחרונים הודות ליוזמתו של מר יחיאל בן צבי ז"ל שהיה סגן נשיא אוניברסיטת תל-אביב, ובעזרתם של מר יוסף בוכמן והמנצח זובין מהטה.
 
 
לדברי פרופ' זאב דורמן, ראש בית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה, השיפוץ עדיין נמשך, אך האולם, שמכיל כמאה מקומות ישיבה, כבר משמש את בית הספר. פרופ' דורמן מוסיף כי האולם נהפך למקום רב-תכליתי: "גם מקום לקונצרטים, בעיקר של הרכבים קטנים, וגם אולם הרצאות לשיעורים גדולים". לדבריו, האולם המחודש, שגם מראהו החזותי שופר עם השיפוץ, ייתן מענה לפעילות האינטנסיבית שמתקיימת בבית הספר.
 
 
פרופ' דורמן, ששימש במשך שנים רבות כנגן הבסון הראשי ויו"ר התזמורת הפילהרמונית, מוסיף ומספר כי במקום מתקיים כל העת מגוון רחב של קונצרטים – של תזמורת בית הספר, של מקהלות, של הרכבים קאמריים ועוד.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>