נפתחה ההרשמה לכנס עיצוב ישראלי לפיתוח בינלאומי

ההרשמה לכנס ID² בעיצומה ותימשך עד ה-20 בנובמבר. אנשי מקצוע המתעניינים בפיתוח בינלאומי, חוקרים וסטודנטים בעלי ניסיון בתחום מוזמנים להגיש מועמדות

29 אוקטובר 2012
ד"ר עליזה ענבל, ראש התכנית לחדשנות ופיתוח בינלאומי, בביקור באפריקה
ד"ר עליזה ענבל, ראש התכנית לחדשנות ופיתוח בינלאומי, בביקור באפריקה

ID² הינו כנס ייחודי, המאגד תחת קורת גג אחת חברות, יזמים, עמותות ונציגי ממשלה בכדי לדון על תרומתה של ישראל לפיתוח בינלאומי ועל ההזדמנויות העומדות בפני ישראל והעולם המתפתח בהיבט זה. הכנס, שייערך במלון במצפה רמון בין התאריכים 7-9 בינואר 2013, מבוסס על שותפות בין קהילת ROI ובין בית ספר הרטוג לממשל ולמדיניות ציבורית שבאוניברסיטת תל-אביב. עלות הכנס 150 דולר למשתתף. ההרשמה תיסגר ב-20 בנובמבר.

 

חדשנות ישראלית למען פיתוח בינלאומי

מטרת הכנס הינה ליצור שיתופי פעולה שיתמכו ויקדמו פעילות של חברות ישראליות בתחום הפיתוח הבינלאומי תוך אספקת מענה לצרכי העולם המתפתח ובשיתוף עם קהילת הפיתוח הבינלאומי. הכנס יהווה פלטפורמה למפגש בין צורכי העולם המתפתח ויכולת החדשנות הישראלית. בהקשר זה, יושם דגש על רתימת שחקנים חדשים מסקטורים שונים בתעשייה הישראלית, היכולים לסייע במענה לצרכי העולם המתפתח, וזאת על ידי שילוב של ערכי היעילות והתחרותיות של המגזר העסקי יחד עם המומחיות והניסיון של ארגונים הומאניטאריים, והכל בכדי להביא לשינוי שיטתי ובר קיימא ב"תפיסת ההפעלה" של פיתוח בינלאומי.

 

תיקון עולם באמצעות הטכנולוגיה

כידוע לכל, טכנולוגיה משנה לטובה את חייהם של עניים ברחבי העולם. כיום צומחים מודלים עסקיים חדשים, אשר מאפשרים ליזמים להפיק רווח כלכלי בר קיימא ממוצרים אשר מצילים ומשפרים את חייהם של מאות מיליונים. כך למשל, נעשה שימוש בטלפונים סלולאריים לצרכים שונים, ובתחום הרפואה קיימות יכולות מתקדמות לאבחון ולטיפול. ישראל הינה מרכז הייטק בינלאומי, ובין היתר ידועה ביכולותיה הגבוהות גם בטכנולוגיות המים, בחקלאות ובתחום האנרגיה המתחדשת. מכאן, שלישראל פוטנציאל אדיר להוביל פתרונות חדשניים למצוקות העולם המתפתח.

 

תיקון עולם איננו רק ציווי מוסרי, אלא גם אפיק הגיוני ובר קיימא לעסקים.

 

להרשמה ולפרטים נוספים באתר הכנס >>

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>