עתיד תעשיית הביוטי: שמפו ללא פלסטיק

סטודנטים מהפקולטה לניהול זכו במקום הראשון והשני בתחרות הארצית של לוריאל - Brandstorm

25 מאי 2020
מימין: ד"ר עירית ניצן, שחר ששון, נמרוד שרגא ואריאל סגל

שחר ששון, אריאל סגל ונמרוד שרגא, סטודנטים בפקולטה לניהול ע"ש קולר זכו במקום הראשון בתחרות השנתית של חברת L'Oréal Paris. האתגר שניתן לסטודנטים במשחק העסקים הבינלאומי לשנת 2020, עסק באתגר קיימות "עתיד ללא פלסטיק בתעשיית הביוטי".

 

הצוות הזוכה הציג פיתרון מהפכני: ELVIVE VIRIDI - שמפו בתצורה של גלילי אבקה דחוסה, שניתן לגרוס באמצעות מכשיר ייעודי רב פעמי. הסטודנטים השתתפו בתחרות במסגרת קורס מעשי ייחודי, המוצע בפקולטה זו השנה השנייה - קורס L'Oreal Brandstorm. הקורס, בהנחיית ד"ר עירית ניצן, מאפשר לסטודנטים לתואר ראשון להתמודד עם האתגר השיווקי שמפרסמת לוריאל, לגבש לו פיתרון, לבחון אותו במחקר שוק, ולהתנסות hands-on בתהליך השיווקי שעובר מוצר מהרעיון ועד הצגתו לשוק.

 

יצירתיות עסקית מחוץ לקופסא

לדברי הסטודנטים הזוכים: "ההשתתפות בתחרות הברנדסטורם של לוריאל הייתה עבורנו הזדמנות להתמודד עם אתגר אמיתי, ולהוביל תהליך משלב הרעיון ועד לפיתוח אסטרטגיה שיווקית עבורו. התחרות היא פלטפורמה ייחודית שמעודדת סטודנטים לחשיבה וליצירתיות עסקית מחוץ לקופסא. הזכייה מבחינתנו היא נקודת פתיחה מעולה להשתלבות בעולם העסקי".

 

לדברי ד"ר עירית ניצן, מנחת הצוות הזוכה: "אני רואה חשיבות גדולה בתרומה שלנו לחדשנות בתחום הקיימות. הפתרון שהציגו הסטודנטים משנה דרמטית את צריכת הפלסטיק בעולם הקוסמטיקה ומהווה הזדמנות משמעותית ללוריאל. הקורס שנערך כל שנה חושף את הסטודנטים לאתגרים שיווקיים אמיתיים, ומאפשר להם להתנסות בגיבוש פתרונות יצירתיים לאתגרים אלה. אני גאה בסטודנטים הזוכים ובטוחה שיביאו לתחרות הגלובלית את החדשנות והיצירתיות הישראלית".

 

הסטודנטים הזוכים ייצגו את ישראל בחודש יוני הקרוב בתחרות הגמר הבינלאומית, שתיערך השנה באופן מקוון, ויתחרו מול מאות סטודנטים מאוניברסיטאות בכל העולם. לקבוצה הזוכה בתחרות הגלובלית תינתן הזכות להשתלב בחממת החדשנות של לוריאל STATION F בפריז למשך 3 חודשים במימון מלא של החברה, בהם יעבור הרעיון הזוכה בדיקת היתכנות מקיפה במטרה להשיק פיילוט. בנוסף, הם יצטרפו למפגש הפורום הבינלאומי של לוריאל One young World Summit, חוויה מאירת עיניים שבה ייחשפו לאתגרים הגדולים ביותר בתחום הקיימות.

 

גם המקום השני שלנו

במקום השני זכו ליאור חזן, חן שלום ואביגייל חי - קבוצת L'Oreal 360 - שהציגה פיתרון חדשני וירוק בתחום טיפוח הפנים. למוצר מתלווה אפליקציה לסריקת עור הפנים, התאמה של סוג הקרם והכמות המומלצת לשימוש, והיא מאפשרת קבלת התראות המסייעות ללקוחה להתמיד בשיגרת הטיפוח שלה.

 

כ-60 סטודנטים מישראל מ-3 מוסדות אקדמיים (אוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה העברית והבינתחומי הרצליה) השתתפו השנה בתחרות הבינלאומית של קונצרן לוריאל לחדשנות שיווקית – BRANDSTORM, והצטרפו ל40,000 סטודנטים שהשתתפו בתחרות בכל העולם.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>