מכון אלרוב לחקר הנדל"ן הוקם בפקולטה לניהול ע"ש רקנאטי באוניברסיטת תל-אביב

מכון אלרוב לחקר הנדל"ן הוקם בתרומת איש העסקים אלפרד אקירוב בסך 2.5 מיליון דולר, ויהווה במה אקדמית ללימודי הנדל"ן

15 אוגוסט 2013
אלפרד אקירוב ונשיא אוניברסיטת תל-אביב, פרופ' יוסף קלפטר
אלפרד אקירוב ונשיא אוניברסיטת תל-אביב, פרופ' יוסף קלפטר

מכון אלרוב לחקר הנדל"ן הוקם בפקולטה לניהול ע"ש רקנאטי באוניברסיטת תל-אביב בהשקעה של 2.5 מיליון דולר - תרומת איש העסקים אלפרד אקירוב. המכון יהווה את הבמה האקדמית ללימודי הנדל"ן ויספק לסטודנטים ולמנהלים כלים וכישורים שיעזרו להם להפוך ליזמים ומנהלים יצרניים בענף הנדל"ן בישראל. בראש המכון יעמוד פרופ' אלי אמיר מהפקולטה לניהול.

 

מכון אלרוב יספק לסטודנטים מגוון רחב של תחומי לימוד, ייצר דיאלוג חדש בין עולם האקדמיה לעולם הנדל"ן, יספק מיומנויות ניהול, מידע, מחקר והוראה ויעמיק את שיתופי הפעולה עם התעשייה ומכוני הנדל"ן באוניברסיטאות בחו"ל, וזאת במטרה לקדם את הכלכלה הישראלית בכלל ואת ענף הנדל"ן בפרט.

 

בנוסף, יציע המכון פעילויות מקצועיות וחינוכיות בתחום הנדל"ן על מנת לשפר את הידע בתחום ניהול נדל"ן ואת המיומנויות בקרב מנהלים ויזמים ישראלים וזרים. פעילויות אלה יכללו קורסי נדל"ן שיועברו בתכניות ה-MBA השונות המוצעות על ידי הפקולטה לניהול, תכניות להכשרת מנהלים שיתמחו בתחום הנדל"ן, קורסים קצרים לפיתוח מקצועי ועוד. מכון אלרוב יקיים כנסים וימי עיון על מנת להפוך את המידע הנדל"ני לזמין וכדי להגביר את השקיפות של הענף בישראל.

 

לדברי פרופ' אשר טישלר, דקאן הפקולטה לניהול ע"ש רקאנטי, מכון אלרוב לחקר הנדל"ן ישאף לבנות מדד דיור במטרופולינים הגדולים בישראל ולפרסמו בכל רבעון. לדבריו, מדדי מחירים קיימים אמנם עבור שוק המגורים בישראל, אך אין בנמצא מדד מחירים אמין לשוק הנדל"ן המסחרי. פיתוח מדד כזה הינו חשוב לטובת קבלת החלטות ולכלכלה באופן כללי.

 

גשר בין הידע האקדמי לעולם התעשייה והניהול

נשיא אוניברסיטת תל-אביב, פרופ' יוסף קלפטר, בירך על הקמת מכון אלרוב שיהווה גשר בין הידע האקדמי לעולם התעשייה והניהול ויתרום רבות לפיתוחו של ענף הנדל"ן בארץ. הוא ציין, כי המחאה החברתית שהתקיימה בישראל בשנים 2011-2012 התפרצה בין היתר בשל היעדר דיור בר-השגה. "כבר אז היה ברור כי ענף נדל"ן יצרני הוא חיוני לצמיחה כלכלית של מדינת ישראל ולסיוע לעמידה באתגרים חברתיים וסביבתיים", אמר פרופ' קלפטר.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>