הפקולטה לניהול ע"ש קולר זכתה בדירוג הגבוה ביותר של בתי הספר למנהל עסקים הטובים בעולם בדירוג אדיוניברסל

הדירוג הבינלאומי העניק לפקולטה לניהול ע"ש קולר "5 עלים של מצוינות", בדומה לדירוג של בתי הספר למנהל עסקים: הרווארד, ייל, MIT, קלוג ועוד

06 דצמבר 2016

הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב ממשיכה לשמור על מעמדה המוביל בראש בתי הספר למנהל עסקים הטובים בעולם, במסגרת הדירוג השנתי של אדיוניברסל. הפקולטה קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר - "חמישה עלים של מצוינות", בדירוג החדש של אדיוניברסל (Eduniversal) לשנת 2016, באזור אירו-אסיה. הדירוג הוכרז בטקס חגיגי שנערך ב-29.11.16 באוסטרליה. זו הפקולטה היחידה בישראל שזכתה בדירוג של חמישה עלים, בדגש על היותה אוניברסלית ועם השפעה גלובלית חזקה.

 

לדברי פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, "הדירוג מהווה הכרה מתמשכת במוניטין הבינלאומי של הפקולטה, והוא נדבך נוסף המצטרף לעשייה הענפה בהוראה ובמחקר, השמים דגש על מצוינות אקדמית בראייה גלובלית של העולם העסקי. הדירוג ממצב את הפקולטה במקום מוביל באזור אירו-אסיה, ובין 30 בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם, ובכללם הרווארד, ייל, MIT, קלוג, לונדון ביזנס סקול, אינסיאד, קופנהגן ועוד".

 

לפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב יש שיתוף פעולה עם בית הספר למנהל עסקים קלוג Kellogg)( באוניברסיטת נורת'ווסטרן, שזכה בדירוג של "חמישה עלים של מצוינות" בצפון אמריקה. שיתוף הפעולה הוא במסגרת תכנית קלוג-רקנאטי, שהיא תכנית  ה-MBA  הבינלאומי למנהלים.  

 

דירוג אדיוניברסל מבוסס על סקר שמקיף 1,000 בתי ספר למנהל עסקים ב-154 מדינות. הדירוג כולל שיפוט של ועדה אקדמית בינלאומית וחוות דעת של 1,000 הדיקאנים של בתי הספר למנהל עסקים.

 

לינק לדירוג באתר Eduniversal >

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>