לראשונה באוניברסיטת תל אביב - יריד תעסוקה דיגיטלי

המרכז לפיתוח קריירה של אוניברסיטת תל אביב יקיים לראשונה יריד תעסוקה דיגיטלי עבור סטודנטים ובוגרים מתחום המקצועות ההנדסיים והטכנולוגיים, שיאפשר ליצור הזדמנויות רבות יותר לתעסוקה ולגיוס עובדים

04 ינואר 2018

יריד התעסוקה הטכנולוגי הוא אירוע שנתי באוניברסיטת תל אביב, אליו מגיעות עשרות חברות טכנולוגיה והייטק כדי לגייס את הסטודנטים והבוגרים של אוניברסיטת תל אביב מהפקולטות להנדסה ומדעים מדויקים. האירוע נועד בראש ובראשונה ליצור מפגש של מעסיקים פוטנציאליים עם כוח אדם צעיר ואיכותי ולממש הזדמנויות עבור שני הצדדים.

 

השנה, בפעם הראשונה, יזכו המשתתפים לחוויה דיגיטלית שחורגת מגבולות שעות הפעילות של היריד עצמו. המרכז לפיתוח קריירה של אוניברסיטת תל אביב יצר שיתוף פעולה עם חברת הסטארט-אפ ICV המתמחה בגיוס עובדים בהייטק אשר פיתחה אפליקציה ייחודית, שמטרתה להעביר את היריד הטכנולוגי גם לדיגיטל.

 

שידוך אופטימלי בין מועמדים ומעסיקיםאפליקציה icv

השימוש באפליקציה יהיה פשוט ביותר – לינק להורדה ישלח גם לחברות המגייסות וגם למשתתפים, עוד לפני האירוע. הסטודנטים והבוגרים של האוניברסיטה יוכלו להזין לחשבון שלהם קורות חיים או את פרופיל הלינקדאין. המעסיקים מצידם יזינו פרטים על החברה ועל המשרות הפנויות.

 

מועמדים שיכנסו לאפליקציה יראו תצוגה של משרות, ויוכלו להגיש מועמדות על ידי העברה של המשרה ימינה או שמאלה. המטרה היא שהמועמדים למשרות יגיעו למפגש עם המעסיקים ביריד מוכנים יותר, ויתמקדו בהזדמנות הנדירה שמספק היריד – מפגש פנים מול פנים עם צוותי גיוס של עשרות חברות המחפשות עובדים.

 

ביום האירוע תופיע באפליקציה של כל מועמד מפה אינטראקטיבית של כל החברות המשתתפות ביריד עם הכוונה לחברות הרלוונטיות עבורו.

 

"כבר מספר שנים שתהליך חיפוש עבודה וגיוס עובדים מתבצע ברובו באופן מקוון" אומרת גב' ספי כהן-בנעים, מנהלת המרכז לפיתוח קריירה של אוניברסיטת תל אביב, "השנה החלטנו לשדרג את חווית יריד התעסוקה ולהתחבר לזירה בה מעסיקים ומועמדים כבר רגילים לפגוש אלו את אלו: בדיגיטל. הסטודנטים והבוגרים ייהנו לפני היריד ובמהלכו בשימוש נוח באפליקציה, ויגיעו ליריד התעסוקה ממוקדים ומוכנים יותר למפגש האישי והישיר עם המעסיקים."

 

רון סטרינסקי יזם משותף ומנכ"ל ICV מסר: "אנו שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת תל אביב ומודים על ההזדמנות לתרום לאלפי סטודנטים בישראל בצעדיהם הראשונים בעולם התעסוקה, ובכך לסייע להתפתחות שוק התעסוקה בכלל וההייטק הישראלי בפרט. היריד מסמל את השינוי המשמעותי שנעשה בשנים האחרונות בעולם התעסוקה אשר עובר בצעדי ענק לטלפונים הניידים." 

 

יריד התעסוקה הטכנולוגי יתקיים ב-8.1.18 בין השעות 17:00-10:00, באולם סמולרש, אוניברסיטת תל אביב. לחצו כאן להורדת האפליקציה הייחודית ליריד.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>