השבוע יחלו אירועי חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל-אביב

חבר הנאמנים הוא האירוע החשוב ביותר שאוניברסיטת תל-אביב מקיימת עבור נאמניה מרחבי העולם

12 מאי 2015
השבוע יחלו אירועי חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל-אביב
השבוע יחלו אירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה. זהו האירוע השנתי והחשוב ביותר שאוניברסיטת תל-אביב מקיימת עבור נאמניה מרחבי העולם, המתכנסים בשבוע זה לדיונים על דרכה של האוניברסיטה ותכניותיה לעתיד.
 
במסגרת חבר הנאמנים מתקיימים אירועים של הענקת פרסים לאישים שתרמו תרומה יוצאת דופן למדע ולחברה, מוענקות מלגות לחוקרים, לדוקטורנטים ולסטודנטים מצטיינים, נחנכים מכונים ויחידות-לימוד חדשות, ומתקיימים מגוון ימי עיון והרצאות.
 
 
להלן כמה מהאירועים העומדים במרכזו של שבוע חבר הנאמנים:
 

הענקת תארי דוקטור לשם כבוד:

הטקס יפתח את שבוע חבר הנאמנים ויתקיים ביום חמישי ה-14 במאי בשעה 20:00 באולם סמולארש. במסגרתו יוענקו תארי דוקטור כבוד לחוקרים פורצי דרך, מנצח בעל שם עולמי, פילנתרופים ויזמים.

 

הענקת הפרס לכלכלה ע"ש הוגו רמניסיאנו לשנת 2015:

יום שישי ה-15 במאי, שעה 14:15, אודיטוריום ע"ש רעיה ויוסף יגלום

השנה יוענק הפרס לרמי לוי, מייסד ומנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה. הפרס יוענק לו על תרומתו יוצאת הדופן לחברה הישראלית, כמנהיג עסקי וחלוץ של שינוי חברתי, על הצלחתו כיזם רב מעוף, שהשכיל להפוך עסק משפחתי קטן לרשת המרכולים השלישית בגודלה בישראל ועל פועלו הציבורי רב הערך כחבר במועצת העיר ירושלים.

באירוע תוענק גם מלגה בכלכלה ע"ש הוגו ואלרי רמינסיאנו לסטודנטית לכלכלה ופסיכולוגיה, מרים לוזון.

 

פרסי דן דוד:

יום ראשון ה-17 במאי, אודיטריום סמולארש

כמדי שנה, גם הפעם יוענקו במסגרת פרס דן דוד שלושה פרסים בשווי מיליון דולר כל אחד לשישה זוכים מרחבי העולם. הפרס הניתן זו השנה ה-14 ניתן לזוכים בשלושת ממדי הזמן - עבר, הווה ועתיד - על הישגים יוצאי דופן התורמים לאנושות, בתחומי המדע, הרוח, האמנות, השירות הציבורי ועולם העסקים. הפרס הינו פרי יוזמתו של איש העסקים והנדבן הבינלאומי דן דוד שהלך לעולמו לפני מספר שנים. הענקת הפרסים תתקיים ביום ראשון ה-17 במאי.

 

פרס כדר למצוינות מחקרית:

יום ראשון, ה-17 במאי, אודיטריום ע"ש רעיה ויוסף יגלום

הפרס יוענק השנה לראשונה לחוקרים נבחרים על הגעתם להישגים אקדמיים גבוהים, על הצטיינות בהוראה וליווי סטודנטים בתארים מתקדמים, בעלי פרסומים בכתבי עת וספרים שזכו לחשיפה רחבה ועל השתתפות פעילה בכנסים בינלאומיים.  

 

לתכנית המלאה של אירועי חבר הנאמנים >

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>