פרופ' אריאל פורת מההפקולטה למשפטים נבחר כחבר באקדמיה הלאומית הישראלית למדעים

פרופ' פורת הוא מומחה בעל שם עולמי לדיני נזיקין, לדיני חוזים ולניתוח כלכלי של המשפט, פרסם ספרים ומאמרים רבים וזכה בפרסים על מצוינות במחקר ובהוראה

01 יולי 2014

פרופ' אריאל פורת מהפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן נבחר כחבר באקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, אחת מצורות ההערכה החשובות ביותר בישראל להישגיהם של חוקרים, בכל התחומים .

 

פרופ' פורת הינו בעל תארי בוגר ודוקטור מאוניברסיטת תל-אביב וחבר סגל בה מאז שנת 1990. הוא מומחה בעל שם עולמי לדיני נזיקין, לדיני חוזים ולניתוח כלכלי של המשפט. פרופ' פורת פרסם ארבעה ספרים, וכן עשרות רבות של מאמרים, בהוצאות ספרים ובכתבי עת מובילים בעולם. במחקריו עסק רבות בדיני הרשלנות, הסיבתיות והאחריות החוזית. שלושה מאמרים שלו פורסמו לאחרונה ב-Yale Law Journal (כתב העת המשפטי המדורג ראשון בארצות הברית) במשך שנה קלנדארית אחת - הישג חסר תקדים בעולם.

 

פרופ' פורת כיהן בעבר כדקאן הפקולטה למשפטים, ובתפקידו זה ייסד את תכנית הקבלה המיוחדת מן הפריפריה, שלימים אומצה על ידי כל הפקולטות באוניברסיטת תל-אביב. הוא מופקד הקתדרה למשפט פרטי ע"ש אלן פוהר, ופרופסור אורח קבוע באוניברסיטת שיקגו. פרופ' פורת כיהן גם כראש מרכז-על צגלה למחקר בינתחומי של המשפט. הוא חתן הפרסים ע"ש חשין, ע"ש צלטנר וע"ש זוסמן על מצוינות בתחום המחקר, ואף זכה בפרס הרקטור על מצוינות בהוראה.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>