הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל-אביב במקום ה-31 בעולם

הדירוג שערכה החברה הבינלאומית Quacquarelli Symonds קבע גם כי הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן היא במקום הראשון בהישגיה המחקריים בשנת 2013 מחוץ לארה"ב ובריטניה

04 פברואר 2014
הכירו סטודנט, מרצה ובוגר מהחוג למשפטים

הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן באוניברסיטת תל-אביב דורגה במקום ה-31 מבין 500 פקולטות למשפטים ברחבי העולם, על פי הדירוג השנתי שערכה החברה הבינלאומית Quacquarelli Symonds. הדירוג קבע כי הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן נמצאת במקום הראשון בהישגיה המחקריים בשנת 2013 מחוץ לארה"ב ובריטניה. דירוג שנתי זה מתקיים משנת 2004 ומהווה מדד מרכזי לאומדן איכותם של מוסדות אקדמיים בעולם.

 

השפעתה של הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן על העולם המשפטי והחוץ משפטי גדולה מאוד ומתבטאת ברמתו הגבוהה של המחקר האקדמי הנערך בה, בבוגריה המעולים, במעורבות החברתית שלה ובמספר הרב של התכניות והמרכזים הפועלים במסגרתה.

 

חברי הסגל של הפקולטה מפרסמים את עבודתם בכתבי עת מעולים ובבתי הוצאה לאור יוקרתיים, ומתארחים בקביעות בפקולטות המובילות למשפטים בארצות הברית ובאירופה. לעבודה המחקרית של חברי סגל הפקולטה ישנה השפעה בולטת ונמשכת על המשפט הישראלי והבינלאומי, כמו גם על התיאוריה של המשפט. במקביל, הפקולטה היא חלוצה בקרב האקדמיה הישראלית בפעלתנותה למען מטרות חברתיות חשובות, בין היתר במסגרת הקליניקות המשפטיות הדינמיות שלה ובהליכי הקבלה הפרוגרסיביים שהיא נוקטת בהן.

 

לימודי משפטים באוניברסיטת תל-אביב מכשירים סטודנטים להצלחה בעריכת דין, בעסקים, בשירות הציבורי ובהוראה. באמצעות מוריה, תלמידיה ובוגריה, עולה בידי הפקולטה לתרום פתרונות לאתגרים המשפטיים והחברתיים המורכבים ביותר העומדים על סדר היום. על בוגרי הפקולטה נמנים שופטי בית המשפט העליון, פרקליטים מן השורה הראשונה, שרים בממשלה וחברי כנסת.

 

לכתבה המלאה אודות הדירוג שהתפרסמה במגזין גלובס >

 

למידע על לימודי משפטים לתואר ראשון >

 

למידע על לימודי משפטים לתואר שני >

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>