מדליה יוקרתית לפרופ' שלמה וינטרוב על קידום אורתופדיית הילדים

פרופ' שלמה וינטרוב מהפקולטה לרפואה קיבל את מדליית Pro Maximis Meritis מטעם האיגוד האירופי לאורתופדיית ילדים (EPOS)

24 יוני 2014
מדליה יוקרתית לפרופ' שלמה וינטרוב על קידום אורתופדיית הילדים

לפני שבועות אחדים קיבל פרופ' שלמה וינטרוב מהפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר את מדליית Pro Maximis Meritis ("עבור שירות יוצא דופן" בלטינית) מטעם האיגוד האירופי לאורתופדיית ילדים (EPOS). המדליה מוענקת למי שתרמו תרומה יוצאת דופן לאורתופדיית הילדים בעולם בכלל ובאירופה בפרט, בתחומים הקליני, המחקרי, החינוכי או ההוראתי.

 

המדליה הוענקה לפרופ' וינטרוב בתחילת אפריל, בכנס השנתי של האיגוד, שהתקיים בעיר ברוז' שבבלגיה. בטקס הוזכרה, בין השאר, תרומתו הבולטת של פרופ' וינטרוב ל-EPOS, שבו שימש לפני מספר שנים כנשיא, וכן לכתב-העת של האיגוד - Journal of Children's Orthopaedics – אשר פרופ' וינטרוב היה ממייסדיו ומשמש כעורכו הראשי.

 

גישה הוליסטית לטיפול בילד

"אורתופדיית ילדים היא תחום בתוך האורתופדיה שעוסק בכל מה שקשור במחלות, חבלות וזיהומים בשלד הגדל, במערכת התנועה בשלבי התפתחותה", מסביר פרופ' וינטרוב, המשמש כמנהל המחלקה לאורתופדיית ילדים בבית החולים דנה וכמופקד הקתדרה לכירורגיית ילדים ע"ש גולדברג. "בין השאר, עסקתי הרבה במחקר בין-תחומי ורב-מרכזי. ארגנו באירופה הרבה מחקרים קליניים, שנתנו מידע חדש והתוו קווי טיפול חדשניים".

 

פרופ' וינטרוב, שהוא בוגר המחזור הראשון של לימודי הרפואה באוניברסיטת תל-אביב, מספר כי הופתע כששמע על זכייתו במדליה. "לא ציפיתי", הוא מספר, "והרגשתי הרבה סיפוק על ההכרה בפעילות שנבעה מישראל ומאוניברסיטת תל-אביב. תחושה של סיפוק מכך שאני ממשיך להעביר את הלפיד של הגישה ההוליסטית לטיפול בילד".

 

לאתר האיגוד >

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>