TAU Entertainment - לא תרצו לצאת מהבידוד

נרשמתם לכל הקורסים המקוונים, הרכבתם את כל הפאזלים שיש לכם בבית, עשיתם סדר בכל הארונות ועדיין נשאר לכם זמן פנוי עד תום ימי הבידוד. חושבים שכבר אין תכנים שיכולים להפתיע ולעניין אתכם? חשבו שוב, כי הכנו לכם מקבץ של כתבות, פודקאסטים וערוצים לשיפור מצב הרוח

יוצרים קולנוע בלי לצאת מהבית

בית הספר לקולנוע ולטלוויזיה ע"ש סטיב טיש סדרת הרצאות קצרות מקוונות, המתמקדת במספר יצירות קולנועיות מובחרות, שצולמו מתוך הבית או בחלל סגור אחר בגלל אילוצים שונים (מעצר בית, כליאה, בידוד עצמי או כל סיבה אחרת).

 

 

 

 

 

מדפיסים מסכות לצוותים הרפואיים

סגל הפקולטה להנדסה בשיתוף סטודנטיות וסטודנטים מהנדסה, ממדעים מדויקים ומפיזיקה, החליטו להתנדב ולסייע להגדלת כמות מסכות המגן על ידי הדפסתן במדפסות תלת מימד במהירות שיא.

 

 

 

 

 

הפקולטה להנדסה נרתמת למלחמה בקורונה

פרופ' חיית גרינשפן מהמחלקה להנדסה ביו-רפואית, שותפה לפיתוח מהפכני של מערכת בינה מלאכותית, המאבחנת קורונה מסוג COVID-19 באמצעות בדיקת .CT

 

 

 

 

 

למה אתם הכי מתגעגעים?

לשומר בפקולטה למשפטים? להרצאות של ד"ר יאיר ליפשיץ? לחדר הפופים בספרייה למדעי החברה? שאלנו אתכם בסטורי שבאינסטגרם מה הכי חסר לכם עכשיו, כשאתם בבית, והתשובות לא הפסיקו לזרום. עד שניפגש, מוזמנים להזדהות עם כל המקומות, האנשים והחתולים שמתגעגעים אליכם בחזרה.

 

 

 

 

60 שניות על איך לשרוד את הבידוד

פרופ' חיליק לבקוביץ, ראש החוג לפסיכיאטריה, מספר על רגל אחת מה בכל זאת אפשר לעשות כדי להקל על ימי הבידוד או ההסגר בבתים.

 

 

 

 

 

 

יש לכם שעה ללמוד משהו?

ריכזנו בשבילכם כמה הרצאות קצרות ומרתקות במגוון תחומים ולא תאמינו - המילה קורונה אינה מוזכרת בהם! מי אחראי לרגשות שלנו - הלב או המוח? מתי נשכפל בני אדם והאם זה בכלל כדאי? האם נוכל אי פעם לחיות בעולם ללא מחלות? התשובות על שאלות אלה ואחרות נמצאות במרחק הקלקה.

 

 

 

 

מאמינים שכבר יש איברים על שבב? תקשיבו לזה

היכנסו אל עולם הפודקאסטים של אוניברסיטת תל אביב, שמציע מידע מפתיע ומעניין מפי החוקרות והחוקרים שלנו, ותשמעו איך יוצרים איברים אנושיים על שבב, מה היו הרגלי הגיינת הפה של האדם הקדמון, ותקבלו תשובה לשאלה: האם באמת אפשר לתכנת את המוח שלנו?

 

 

 

 

פרטיות VS בריאות: מה יותר חשוב?

האם שיקולים של בריאות הציבור גוברים על זכותו של הפרט לפרטיות? האם יש תקדים לכך שהמדינה עוקבת אחר אזרחים שלא נחשדים בשום פשע וחודרת לפרטים האינטימיים של חייהם? מה ייעשה עם המידע? מי חשוף אליו? מומחים מאוניברסיטת תל אביב מתחום הסייבר והמשפט מנסים לענות.

 

 

 

 

 

יש לכם רבע שעה לסרט טוב?

נגמר לכם מה לראות בנטפליקס? ביה"ס לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל אביב כאן בשבילכם!
הכירו את טיש VOD, המאפשר צפייה חינמית בסרטי הסטודנטים והסטודנטיות המצוינים, שנעשו במסגרת ביה״ס במהלך שני העשורים האחרונים, ואף זכו בפרסים בארץ ובעולם.


* במקרים שלסרטים יש סיסמה, היא תופיע בעמוד הסרט, בצד שמאל בתחילת הסינופסיס של הסרט.

 

 

 

יש לכם רגע לשטוף את העיניים?

חשבון האינסטגרם telavivuni מציע הצצה לחיי הקמפוס הירוק והפוטוגני שאתם כל כך אוהבים. אמנם תרגולים, שיעורים והפסקות על הדשא נראים כמו חלום רחוק, אז עד שנשוב וניפגש אתם מוזמנים להיכנס, להיזכר ברגעים הקסומים ובפינות האהובות, שמחכים לכם כאן כשהכול ייגמר.

 

 

 

 

האם אפשר לסמוך על הסינים?

האם סין הצליחה לעצור את התפשטות הקורונה? עד כמה ניתן לסמוך על כך שמשטר טוטליטארי שידוע בהסתרת מידע מהציבור ידווח על הדברים כמו שהם ולא ינסה לייפות את המציאות? פרופ' אורי סלע, ראש החוג ללימודי מזרח אסיה מבקש שנאמין.

 

 

 

 

ראיתם את הפוסט על היצור החדש שמחפש שם?

עמוד הפייסבוק הרשמי למועמדים של אוניברסיטת תל אביב הוא המקום להתעדכן במה שקורה בקמפוס (ומחוצה לו), לפתח סקרנות לגבי תחומי ידע חדשים ולשאול אותנו כל מה שאתם רוצים לדעת על רישום וקבלה ללימודים. אנחנו פה, בצד השני של המקלדת עם המון אלכוג'ל.

 

 

 

 

יש לכם זמן להתמכר?

צפו בלייב במושבת העטלפים השוקקת, שנמצאת במקום סודי אצלנו בקמפוס. עכשיו כשכולם כבר יודעים שהם לא קשורים להתפרצות נגיף הקורונה, מותר להתחיל לחבב את היונקים המעופפים, שמסקרנים בהתנהגותם וביכולותיהם המפליאות חוקרות וחוקרים מפקולטות שונות.

 

 

 

 

קורונה, תרגיעי, הכתר הוא לא רק שלך

זה נכון שמה שקרה לפני יותר משבועיים נראה כמו היסטוריה עתיקה, אבל אנחנו רוצים להזכיר לכם שהכתר שהקורונה גנבה, מפאר הרבה יצורים יפים בטבע. סקרנים לדעת מי החתיך שבתמונה? הקליקו עליו ותגלו.

כל מה שמעניין - ישר למייל

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>