מנהל/ת מערכת לוגיסטית ERP- יחידת הרכש ושרשרת האספקה (JB-964)

קוד משרה: 
2024/מכרז/JB-964
התפקיד: 
מנהל/ת מערכת לוגיסטית ERP- יחידת הרכש ושרשרת האספקה
תיאור התפקיד: 

אחריות למערכת הלוגיסטית -ERP  בהתאם להנחיה המקצועית של מנהל מערכות כספיות כולל:

עדכון המערכת בהתאם לצרכים המשתנים, כולל איתור צרכים, אפיונם וטיפול בפיתוחים חדשים בתיאום עם מתאם/ת מערכות המידע של אגף כספים.

ניהול שוטף של המערכת, לרבות הקמה ועדכון הגדרות בתחום הלוגיסטיקה (קטלוג פריטי מחירונים, קטגוריות רכש, אישור ספקים בהתאם לחוק חובת המכרזים ועוד).

הדרכה ותמיכה שוטפת לכלל המשתמשים במערכת, ביחידה וביחידות הקמפוס, בביצוע תהליכי רכש ולוגיסטיקה, לרבות טיפול בתקלות, ביצוע הדרכות וכתיבת הנחיות וחוברות הדרכה.

תמיכה טכנית לעובדי היחידה בכל תחומי המערכת (רכש, מלאי, כספים, אינוונטר וכו').

תמיכה טכנית לספקים בתפעול פורטל הספקים האוניברסיטאי (ISUPPLIER).

אחריות מקצועית על הטמעת מחירוני הרכש במערכת המחשוב לרבות הנחייה והדרכה מקצועית של עובדת בנושא.

מענה שוטף, יומיומי וקבוע לכלל עובדי הקמפוס בכל הנוגע לתפעול מערכת ה ERP, לרבות הנחיית יחידות באמצעות מפגשים חודשיים קבועים.

מעקב ובקרה על פעילות היחידה, לרבות בנייה, הפקה וניתוח דוחות ומתן מידע והמלצות למנהלים ביחידה.

הטמעת הוראות עבודה במערכת המחשוב בהתאם לרגולציה פנימית וחיצונית.

ריכוז ותיעוד הבקרות הנערכות ביחידה, עם ממשק קבוע מול לשכת המבקרת ומדורי היחידה.

אחריות לתכני אתר האינטרנט של היחידה.

ניהול פרויקטים ב ERP בהתאם לצורכי היחידה.

ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש על פי החלטת מנהל היחידה.

דרישות התפקיד: 

תואר אקדמי. תואר שני -יתרון.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד מינהלי עצמאי בתחומי הרכש ו/או הלוגיסטיקה.

ניסיון בעבודה עם מערכתERP  בתחומי רכש ולוגיסטיקה, לרבות ידע והבנה של המערכת.

הכרת נהלי הרכש וההספקה על בוריין - יתרון.

ניסיון בתמיכה טכנית במשתמשים וכתיבת נהלי עבודה - יתרון.

ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה מאד, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.

ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL.

יכולת הנחייה והדרכה.

יכולת למידה עצמאית, יכולת לניתוח תהליכים והטמעתם במערכות מידע.

יכולת עבודה בסביבת מרובת ממשקים והתמודדות עם מצבים מורכבים.

יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.

יוזמה ויכולת להנעת תהליכים.

כושר תיאום, תכנון וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.

תודעת שירות גבוהה, יכולת מתן מענה לצרכים של מגוון אוכלוסיות ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

כפיפות: מנהל יחידת הרכש ושרשרת האספקה.

היקף משרה: 
100%
מתח דרגות: 
43-40 בדירוג המח"ר
מעמד משרה: 
המשרה מיועדת למועמדים: 
המשרה מיועדת למועמדים פנימיים תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 
רביעי, 06 מרץ 2024
הערות: 

על פי חוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים (התשע"ג (2012 - למשרה זו יוכלו לגשת גם מועמדים בעלי תעודת הנדסאי או טכנאי מוסמך במקום תואר אקדמי.

מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>