אחראי/ת כיתות מחשבים (JB-665)

קוד משרה: 
2022/מכרז/ JB-665
התפקיד: 
אחראי/ת כיתות מחשבים
תיאור התפקיד: 

אחריות על כיתות המחשבים בפקולטה, לרבות תפעול שוטף של מערך המחשבים בכיתות ותחזוקתם (חומרה, תוכנה ורשתות).

סיוע והדרכה למשתמשים בשימוש מתקדם.

הפצת תוכנות באמצעות Ghost Server .

ייעוץ, במידת הצורך, לאנשי סגל ברכישת ציוד בתחום המחשבים.

ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.

דרישות התפקיד: 

תעודת בגרות מלאה - חובה. רצוי תואר ראשון/הנדסאי/טכנאי.

הכשרה פורמלית בתחום המחשבים. תעודת הסמכה ממיקרוסופט - יתרון.

ידע וניסיון של מספר שנים בהפעלה של מחשבים ורשתות תקשורת ובתחזוקתם.

ניסיון של מספר שנים בטכנולוגית הפצה.

ניסיון בהדרכת משתמשי קצה.

ניסיון בכתיבת סקריפטים - יתרון.

ניסיון בניהול מערך של מחשבים וציוד היקפי.

ניסיון באיתור תקלות וטיפול בהן.

ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד.

יכולת למידה עצמאית של נושאים מורכבים ועבודה עם מגוון רחב של צרכים טכנולוגיים.

יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.

מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש טובים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.  

כפיפות: לראש צוות המחשוב בפקולטה.

היקף משרה: 
100%
מתח דרגות: 
10 - 13 בדירוג המינהלי
מעמד משרה: 
המשרה מיועדת למועמדים: 
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 
רביעי, 15 יוני 2022
הערות: 

מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.

תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות.                                                 

*במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות. في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التنوّع التوظيفيّ، تُعطى أولويّة للمرشّحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات التالية: المجتمع العربيّ، الحريديم، أبناء الطائفة الأثيوبيّة والمرشّحين أصحاب الإعاقات.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>