מרכז/ת משק (JB-975)
אחריות לניהול המקצועי של תחום הרכש והקניינות בפקולטה, כולל:
פעילות קניינות יזומה של יצירת קשר עם ספקים, השוואות מחירים, בניית מודל התייעלות בפעילות הרכש והפחתת עלויות לפקולטה ולקמפוס.
ביצוע מו"מ עם ספקים לצורך רכישת שירותים, ציוד וחומרים.
ניהול שוטף של צבר ההזמנות וחלוקת העבודה בין צוות הקניינים בפקולטה.
תפעול רכש - הצעות מחיר, הזמנות רכש במערכת ERP, בדיקה ואישור חשבוניות ספקים.
יעוץ וסיוע לאנשי הסגל בנושא רכש, כולל סיוע בפתרון בעיות בתחום הרכש.
הכנת דוחות תקופתיים לסיכום הצגת פעילות הרכש בפקולטה.
ריכוז וארגון פרויקטים כגון טקס הבוגרים, סיורים הלימודיים וסיוע בתפעול אירועים חברתיים בפקולטה.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.
תעודת בגרות מלאה לפחות. רצוי תעודת טכנאי/הנדסאי או תואר אקדמי.
ניסיון של מספר שנים בעבודת מינהל עצמאית בתחומי הרכש.
ניסיון בעבודה במערכת ERP בתחום כספים/לוגיסטיקה/אינוונטר - יתרון.
יכולת הבנה טכנית וידע טכני נרחב.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים - יתרון.
יכולת הנחייה של צוות עובדים.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת עבודה בסביבת מרובת ממשקים והתמודדות עם מצבים מורכבים.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
יוזמה ויכולת להנעת תהליכים.
כושר תיאום, תכנון וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: לסגן ראש מינהל לתקציבים ורכש.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה