מזכיר/ת תלמידים בכיר/ה (JB-621)
טיפול בנושאי מינהל תלמידים בפקולטה, כולל:
מתן מענה לפניות תלמידים ולסגל המורים, לרבות קבלת קהל ומתן ייעוץ והכוונה כלליים.
מתן ייעוץ והדרכה לכלל העוסקים בנושאי מינהל תלמידים בפקולטה, מעקב וסיוע בפתרון בעיות.
סיוע לוועדות הקבלה בטיפול במועמדים - פטורים, רישום לקורסים ועוד.
ארגון הבידינג, טיפול במערכת השעות וייעוץ לתלמידים.
הזנת נתונים במערכת מינהל התלמידים, מעקב אחר מילוי חובות אקדמיים ויישום החלטות ועדת הוראה.
טיפול בסגירת תיק תלמיד והפקת אישורים.
ריכוז הטיפול בנושאים רוחביים - מועדים מיוחדים, פטורים, התאמות לימודיות, ערעורים וכו'.
ריכוז וסיוע בארגון והפקת כנסים, ואירועים כגון יום פתוח, טקסי סיום וכו' .
השתתפות בפרויקטים מיוחדים בתחום מינהל תלמידים.
הפקת דוחות עפ"י דרישה.
אחריות לעדכון אתר האינטרנט של מזכירות התלמידים והמידע לתלמידי תואר ראשון.
קשר עם המזכירות האקדמית, אגף רישום ומינהל תלמידים ועם גורמים נוספים באוניברסיטה ומחוצה לה.
ביצוע מטלות נוספות וסיוע לסגנית ראשת מנהל תלמידים והוראה ככל שיידרש.
תעודת בגרות מלאה לפחות, רצוי תואר אקדמי.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
ניסיון בתחום מינהל תלמידים והכרת מערכות מנהל תלמידים - יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה, כולל יכולת ניסוח בכתב ובעל פה וידיעה טובה מאוד של השפה האנגלית.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים – יתרון.
יכולת הנחייה והדרכה.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
יוזמה, סדר ודיוק, כושר תכנון ויכולת ארגון, תיאום ומעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: לסגנית ראש מנהל לתלמידים והוראה.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות.