מזכיר/ת מינהל וכח אדם (JB-608)
טיפול במגוון נושאי מינהל וכוח אדם של הפקולטה, כולל:
טיפול שוטף בסגל אקדמי בכיר, סגל זוטר, עובדי מחקר ועובדי שעות, לרבות ריכוז המסמכים, הזנת מינויים וטיפול בהארכתם. עדכון נתונים אישיים, טיפול בנושאי נוכחות של עובדים. הזנת נתונים במערכת ה-ERP.
סיוע בטיפול שוטף בתקציב הפקולטה, טיפול בתקציבי מחקר לרבות מעקב תקציבי.
קבלת קהל ומתן מענה לפניות סגל אקדמי וסגל מנהלי בנושאים שבטיפול.
ליווי ממונים והנחייה מקצועית בנושאי כוח אדם, גיוס ותהליכי משוב וחניכה, בתיאום עם אגף משאבי אנוש.
טיפול באינוונטר בתיאום עם יחידת הספקה - רישום ומעקב אחר מלאי הציוד, ריכוז דוחות מצאי תקופתיים והפקת כתבי התחייבות עבור אנשי הסגל. ריכוז החזרת ציוד וגריעה מהאינוונטר.
טיפול אדמיניסטרטיבי במטלות השוטפות של מנהלת הפקולטה וסיוע אדמיניסטרטיבי לסגן ראש המינהל.
קיום קשר שוטף עם מגוון גורמים, באוניברסיטה ומחוצה לה.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.
תואר אקדמי – רצוי. תעודת בגרות מלאה – חובה.
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי, ניסיון בתחומי כוח אדם – יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות שליטה ב- EXCEL ברמה גבוהה.
הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים ושליטה ב-ERP – יתרון.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר ודייקנות ויכולת מעקב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים, יכולת מתן מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
כפיפות: לסגן ראש המינהל הפקולטה לניהול.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל מבחנים באנגלית).
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות.