אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת
טיפול במגוון נושאי מינהל של המרכז, כולל:
מתן שירותי מזכירות למובילי המרכז (ניהול יומני פגישות, טיפול בדואר וכו').
טיפול אדמיניסטרטיבי במכלול הנושאים השוטפים ומתן סיוע ומענה לפונים.
שיבוץ וחלוקת חדרים לישיבות ולאירועי המרכז, בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים.
סיוע בארגון כנסים וימי עיון.
טיפול בעובדי מחקר החל ממועד תחילת עבודתם, לרבות מעקב אחר הוצאת מינויים, טיפול בהארכות מינויים ועד לסיום המינוי.
קשר עם גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
ביצוע מטלות נוספות עפ"י הנחיות מנהל המרכז.
תואר אקדמי – רצוי. תעודת בגרות מלאה – חובה.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת אנגלית ברמה טובה, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על EXCEL.
רצויה היכרות עם מערכת ERP.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
כפיפות: למנהל מרכז אלרום.
כתובת דוא"ל להגשה ולפרטים נוספים: airspace@tauex.tau.ac.il