אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת

קוד משרה: 
2022/פרסום/airspace
התפקיד: 
אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת
תיאור התפקיד: 

טיפול במגוון נושאי מינהל של המרכז, כולל:

מתן שירותי מזכירות למובילי המרכז (ניהול יומני פגישות, טיפול בדואר וכו').

טיפול אדמיניסטרטיבי במכלול הנושאים השוטפים ומתן סיוע ומענה לפונים.

שיבוץ וחלוקת חדרים לישיבות ולאירועי המרכז, בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים.

סיוע בארגון כנסים וימי עיון.

טיפול בעובדי מחקר החל ממועד תחילת עבודתם, לרבות מעקב אחר הוצאת מינויים, טיפול בהארכות מינויים ועד לסיום המינוי.

קשר עם גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.

ביצוע מטלות נוספות עפ"י הנחיות מנהל המרכז.

דרישות התפקיד: 

תואר אקדמי – רצוי. תעודת בגרות מלאה – חובה.

ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי.

ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת אנגלית ברמה טובה, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה.

ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על EXCEL.

רצויה היכרות עם מערכת ERP.

יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.

יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.

יכולת התמודדות עם עומס משימות ולחץ.

תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.

כפיפות: למנהל מרכז אלרום.

היקף משרה: 
50%
מעמד משרה: 
המשרה מיועדת למועמדים: 
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 
ראשון, 26 יוני 2022
הערות: 

כתובת דוא"ל להגשה ולפרטים נוספים: airspace@tauex.tau.ac.il

*במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות. רק פניות מתאימות תענינה. في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التنوّع التوظيفيّ، تُعطى أولويّة للمرشّحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات التالية: المجتمع العربيّ، الحريديم، أبناء الطائفة الأثيوبيّة والمرشّحين أصحاب الإعاقات.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>