מרכז/ת מזכירות תלמידים (JB-533)
אחריות מנהלית כוללת לפעילות מזכירות התלמידים לתואר ראשון בביה"ס לכלכלה, כולל:
ניהול צוות מזכירות התלמידים ותכניות הלימוד בביה"ס, לרבות הנחייה ובקרה על פעילותם.
שיפור וייעול תהליכי עבודה, הטמעתם ותיעודם.
מתן מידע ומענה בנושאי מנהל תלמידים לסגל ביה"ס.
בקרה ומעקב אחר יישום נהלי האוניברסיטה בנושא תלמידים וטיפול בפניות חריגות.
ריכוז הטיפול בנושאים רוחביים – תכניות לימודים, עדכון ידיעון, בקרה על כתיבת סילבוסים ועדכונים, שיבוץ מערכת שעות, ימים פתוחים וכו'.
עדכון ופרסום תנאי הקבלה לקראת הרישום, בתאום עם הנהלת ביה"ס ואגף רישום ומינהל תלמידים.
פרסום מידע וארגון כנסים לתלמידים חדשים.
הפקת דו"חות ומתן מידע ונתונים, להנהלת ביה"ס ועל פי דרישה.
אחריות לבקרה על סגירת תיק תלמיד לבוגרי החוג.
אחריות ובקרה על מערך הבחינות והציונים, לרבות שיבוץ ותיאום לוח הבחינות עם מזכירות הפקולטה
קשר עם המזכירות האקדמית, אגף רישום ומנהל תלמידים ועם גורמים נוספים באוניברסיטה ומחוצה לה.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.
תעודת בגרות מלאה, רצוי תואר אקדמי.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי בתחום מנהל תלמידים. תישקל מועמדותם של בעלי ניסיון בתחומי מנהל אחרים.
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL.
עדיפות לבעלי ניסיון במערכת מנהל תלמידים.
ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת תכתובת והבעה בכתב ובע"פ.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יכולת ניהול והנחייה של צוות עובדים.
יוזמה, כושר תכנון, תיאום וארגון.
שיטתיות, יכולת לייעל תהליכי עבודה, לשפרם ולהטמיעם.
יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים ועם עומס משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה : נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: לרכזת המנהלית של בית הספר לכלכלה.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יידרשו לבצע מבדקי התאמה.
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות והנחיות הנהלת האוניברסיטה ליישום הוראות התו הירוק.