רכז/ת רכש חו"ל (JB-502)
ביצוע רכש חו"ל של טובין ושירותים בהתאם לצרכי האוניברסיטה, כולל:
טיפול שוטף במשלוחי ייבוא אוויריים וימיים לישראל.
פתיחת הזמנות במערכת ה ERP, כולל הזמנת טובין מאתרי אינטרנט ומעקב אחר ההזמנות.
הזמנת ציוד וחומרים למעבדות.
קיום קשר עם ספקים, לרבות ניהול מו"מ בהתאם לצורך, וקשר עם משלחים ועם עמילי המכס.
טיפול בחוזי התקשרות עם ספקים.
בדיקת חיובים וביצוע תשלומי מט"ח לחו"ל.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.
תואר אקדמי. רצוי במדעים מדויקים או מדעי החיים.
תעודת פקיד רישוי מכס – יתרון.
ניסיון של 4 שנים לפחות בתפקיד רלוונטי , הכולל עבודה מול חברות לעמילות מכס, חברות שילוח בינלאומי ובלדרות.
ידע בחוקי הייבוא והייצוא (צווים, תקנות ונהלים).
ידע מוכח במכלול נושאי מט"ח ובשיטות תשלום בסחר בינלאומי, לרבות פתיחת מכתבי אשראי בנקאיים לייבוא סחורות.
ידע בסחר אלקטרוני.
שליטה ביישומי OFFICE. רצוי ידע במערכת ERP.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאד, כולל יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלו.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יוזמה, כושר ארגון ויכולת תיאום ומעקב.
יכולת ניהול מו"מ .
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
על פי חוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים (התשע"ג (2012 - למשרה זו יוכלו לגשת גם מועמדים בעלי תעודת הנדסאי או טכנאי מוסמך במקום תואר אקדמי.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל בחינה באנגלית).