מתאם/ת חדרים ובחינות ממוחשבות (JB-372)
ריכוז הטיפול במערך הבחינות הממוחשבות בפקולטה, כולל :
הדרכה והטמעה של תוכנת הבחינות לכלל התלמידים, לסגל האקדמי ולעוזרי ההוראה.
הדרכת המשגיחים ואחריות על התנהלות הבחינות, לרבות תפעולן השוטף וסיוע בפתרון בעיות.
ניהול התקשורת עם נציגי החברה המפעילה את התוכנה בחו"ל.
תמיכה טכנית לפני ובמשך תקופת הבחינות ומתן מענה לסגל ולתלמידים.
סיוע בכל הקשור למערך הבחינות, תפעול חדר המחברות/בחינות (סריקה, איסוף, פרסום עבודות ובחינות ועוד).
סיוע בבניית תכנית הלימודים ועריכת הידיעון (כולל מרצים מחו"ל)
סיוע בבניית לוח הבחינות.
עבודה על מערכת ה-EPAY: תשלומים, זיכויים ותקלות.
הנפקת אישורים במגוון נושאים, בשפות עברית ואנגלית
טיפול בסטודנטים השבים מחו"ל במסגרת התכנית לחילופי סטודנטים ועבודה מול המוסדות האקדמיים הרלוונטיים.
שיריון ושיבוץ כיתות ואולמות עבור פעילויות של יחידות הפקולטה, בקמפוס ומחוצה לו.
הזנת נתונים למערכת הממוחשבת.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.
תואר אקדמי – רצוי. תעודת בגרות מלאה- חובה
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
רצוי ניסיון בעבודה מול גורמים בחו"ל.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL. רצוי ניסיון בעבודה במערכות ממת"א וגראד.
ניסיון ויכולת עבודה מוכחת בסביבה טכנולוגית וממוחשבת.
ידיעת השפה העברית על בוריה ושליטה באנגלית ברמה טובה מאד, כולל יכולת הבעה ותכתובת.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה, אחריות, סדר ודיוק, כושר תכנון, ויכולת תיאום, ארגון ומעקב.
יכולת הנחייה
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות, עומס ולחץ.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערות: בתקופת הבחינות נדרשת נכונות לעבודה בימי ו' ועבודה בשעות לא שגרתיות
ביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל בחינה באנגלית).
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות והנחיות הנהלת
האוניברסיטה ליישום הוראות התו הסגול.