מזכיר/ת מינהל (JB-331)
מתן שירותי מזכירות למנהלת הספרייה, לרבות ניהול יומן פגישות ותכתובת שוטפת .
טיפול במגוון נושאי מינהל בספרייה, לרבות מתן שירות לסגל העובדים.
טיפול שוטף בנושאי כוח אדם של סגל עובדי הספרייה (מינויים, מעקב אחר קידום בדרגה ועוד)
סיוע בניהול תקציב הספרייה, לרבות בקרה, תפעול ומעקב אחר תקציב הספרייה וטיפול בחשבונות.
אחריות על המלאי והציוד, כולל הזמנת ציוד, טיפול בהזמנות וחשבונות במערכת ERP ועבודה שוטפת מול אגף הכספים.
מעקב וטיפול בתרומות לספרייה וקשר עם תורמים.
סיוע בארגון אירועי הספרייה והפעילויות השונות.
קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה, ועם גורמים מחו"ל.
ביצוע מטלות נוספות כלל שיידרש.
תואר אקדמי – רצוי. תעודת בגרות מלאה – חובה.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי.
רצוי ניסיון בתחום תקציב.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE , לרבות Excel.
רצויה הכרת מערכת ERP ואינטרנט.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה השפה האנגלית ברמה טובה מאד, כולל יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלו.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות בהתאם לצורך.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל בחינה באנגלית).
ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות
והנחיות הנהלת האוניברסיטה ליישום הוראות התו הסגול.