פרסומים בעברית
בר-און, ע., קרייזר, ו. ווינשטיין, י. (2010). תפקיד קלינאי התקשורת באבחון ובטיפול בתחום לקות השפה למידה. מה שרציתם לדעת על דיסלקציה ולקויות למידה נוספות, גיליון מיוחד, פרספקטיבה, אורטון דיסלקציה.
בר-און, ע. (2011). תהליכים לשוניים ברכישת העברית הלא מנוקדת. בתוך ספר לכבוד איריס לוין: אוריינות ושפה: יחסי גומלין, דו-לשוניות וקשיים. ד. ארם וע. קורת (עורכות). ירושלים: הוצאת מגנס.
בר-און, ע., מקאי, א. ושטיינר-יוסף, ר. (2011). על "החוכמה משכמו והלאה" ועל רכישה והוראה של קולוקציות וניבים. "פנים", כתב עת לתרבות, חברה וחינוך, 54.
בר-און, ע. (2011). מודל התפתחותי ברכישת הקריאה בעברית. ד"ש, דיבור שפה ושמיעה, כתב העת של קלינאי התקשורת, 30 , 25-1.
בר-און, ע. (2015). קריאה בצל ההומוגרפיות: הבעיה היא הפתרון. אוריינות ושפה, 5, 120-99.
פרסומים באנגלית
Ravid, D. & Bar-On, A. (2005). Manipulating written Hebrew roots across development: The interface of semantic, phonological and orthographic factors. Reading & Writing, 18, 231-256.
Bar-On, A. & Ravid, D. (2011). Morphological decoding in Hebrew pseudo words: a developmental study. Applied Psycholinguistics, 32, 553-581.
Shany, M., Bar-On, A. & Cohen-Katzir, T. (2012). Learning to read the shallow deep dual Hebrew script: The long and winding road. Reading and Writing, 25 (6), 1217-1238.
Ravid, D., Bar-On, A. & Dattner, E. (2013). Linguistics in the service of communication disorders: New frontiers. AILA Review, 26, 79–99.
Ravid, D., Bar-On, A., Levie, R., & Douani, O. (2016). Hebrew adjective lexicons in developmental perspective: Subjective register and morphology. The Mental Lexicon, 11 (3), pp. 401-428.
Bar-On, A., Dattner, E & Ravid, D. (2017). Context effect on resolving heterophonic-homography in learning to read Hebrew. Reading and Writing 30(3), 463-487.
Share, D & Bar-On, A. (2017). Learning to read a Semitic Abjad: The Triplex model of Hebrew reading development. Journal of learning disabilities, 51 (5), 444-453.
Ferman, S. & Bar-On, A. (2017) Children with ASD show difficulties when required to use phonological and morphological information in reading pseudowords. Folia Phoniatrica et Logopaedica, 69, 54-66
Bar-On A & Kuperman, V. (2018). Spelling errors respect morphology: a corpus study of Hebrew orthography. Reading and Writing, online, DOI: 10.1007/s11145-018-9902-1.
Bar-On A, Shalhoub-Awwad Y., & Tuma-Basila R. (2018). Contribution of phonological and morphological information in reading Arabic: a developmental study. Applied psycholinguistics, online, DOI:10.1017/S0142716418000310
ספרים ופרקים בספרים
Bar-On , A. & Ravid, D. (Eds). (2018). Handbook of Communications Disorders: Theoretical, Empirical, and Applied Linguistic Perspectives. Mouton de Gruyter: Berlin, Germany.
Bar-On, A., Ravid, D. & Dattner, E. (2018). Introduction to handbook of communication disorders. Bar-On, A. & D. Ravid (Eds). Handbook of Communications Disorders: Theoretical, Empirical, and Applied Linguistic Perspectives. Mouton de Gruyter: Berlin, Germany