אוניברסיטת תל-אביב העניקה 850 מלגות לסטודנטים שלחמו ב"צוק איתן" בקיץ האחרון

בנוסף נערך טקס הוקרה מיוחד עבור אביהו יהלומי, סטודנט לשנה שנייה בפקולטה למשפטים, שקיבל צל"ש עבור שירותו במבצע "צוק איתן"

29 מרץ 2015
נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר, מעניק את תעודת ההוקרה לאביהו יהלומי
נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר, מעניק את תעודת ההוקרה לאביהו יהלומי
אוניברסיטת תל-אביב העניקה לאחרונה מלגות לכ-850 סטודנטים שנטלו חלק במבצע "צוק איתן" בקיץ האחרון. כזכור, כבר בזמן המבצע הודיע נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר, כי יגייס תרומות בקמפיין במבצע לצורך זה.
 

הנשיא מינה ועדה שתקבע את הקריטריונים ואת גובה המלגות. המידע הופץ  לכל הסטודנטים לשם הגשת בקשה למלגה. רוני גולדשטיין, ראש מינהל נשיא, מסבירה כי לפי הקריטריונים, הזכאים למלגה היו תלמידים בתכניות הרגילות לתארים ראשון ושני, שלמדו באוניברסיטה בשנת הלימודים תשע"ד וממשיכים את לימודיהם גם השנה, אשר שירתו במילואים או במסגרת צו 8 לפחות שבעה ימים במהלך המבצע.

 

"לאחרונה, לאחר בדיקת הזכאות, כ-850 סטודנטים מכל הפקולטות קיבלו מלגות נשיא עבור שירותם ב'צוק איתן'", מספרת גולדשטיין ומוסיפה כי למהלך הייתה שותפה גם אגודת הסטודנטים. גובה המלגות הוא עד 2,000 שקל לכל סטודנט, והן ניתנו כזיכוי לחשבון שכר הלימוד שלו.

 

הוקרה לאביהו יהלומי שזכה בצל"ש

אביהו יהלומי הינו סטודנט לשנה שנייה בפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן, שקיבל לאחרונה את צל"ש מפקד החטיבה עבור שירותו במבצע "צוק איתן". בעבור כך, ערך נשיא האוניברסיטה טקס הוקרה מיוחד, בנוכחות רון חריס דקאן הפקולטה למשפטים, פרופ' יואב אריאל דקאן הסטודנטים, ולב גולובצ'ינר, ראש המחלקה האקדמית מטעם אגודת הסטודנטים.

 

יהלומי החל את לימודיו באוניברסיטה כעתודאי, אך החליט לפרוש מתכנית העתודה והתגייס לשירות קרבי בגדוד הסיור של "גולני". מעט לפני שחרורו הוא נרשם להמשך הלימודים, ואז החל המבצע. לפי המתואר באתר הגבורה: "בתאריך 20.07.2014 נבדקו מספר מבנים חשודים בתוך שכונת סג'עייא. הצוות בו שרת סמל ראשון אביהו יהלומי נכנס למבנה חשוד. מיד לאחר מכן נורתה עליהם אש מקלעים והושלכו רימוני רסס ממבנה סמוך. כתוצאה מכך, נפגע מפקד הצוות וסמל ראשון אביהו יהלומי, שראה את חומרת פציעת מפקדו, התקדם לעברו תחת אש שעדיין לא פסקה כדי לחלצו. סמל ראשון אביהו יהלומי העלה את מפקדו על רכב משוריין שפינה את שניהם לנקודת איסוף נפגעים". על פעולה זו הוענק לו, כאמור, צל"ש מפקד החטיבה. עם שחרורו מצה"ל שב יהלומי, שמתגורר במושב ישע שבחבל אשכול, לספסל הלימודים.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>