פרופ' יצחק בן ישראל זכה בפרס ה-IEEE SMC למנהיגות טכנולוגית יוצאת דופן בתחום הסייבר

הפרס הוענק לו על הכרה בתרומת מנהיגותו יוצאת הדופן לקהילת ביטחון הפנים בכלל ולתחום אבטחת הסייבר והחוסן בפרט

03 אוגוסט 2021
פרופ' יצחק בן ישראל
פרופ' יצחק בן ישראל

האגודה הבין-לאומית להנדסת חשמל ואלקטרוניקה IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers), העניקה את הפרס למנהיגות טכנולוגית יוצאת דופן בתחום הסייבר לשנת 2021 לפרופ' (אלוף במיל'), יצחק בן ישראל, ראש מרכז הסייבר ע"ש בלווטניק.

 

״פרס זה מהווה הכרה בתרומות המנהיגות יוצאות דופן של הפרט לקהילת ביטחון הפנים בכלל ולתחום אבטחת הסייבר והחוסן בפרט. הפרס מהווה הכרה במנהיגות ותרומות בעלות חזון לחברה בכללותה באמצעות קידום ויישום של תפיסות אבטחה וחוסן במגוון תחומי טכנולוגיה, מדע ועסקים״, נימקו חברי ועדת הפרס את בחירתם.

 

"זהו כבוד גדול ואני נרגש מאוד לקבל את פרס ה-SMC IEEE. אני רואה חשיבות רבה בקבלת הפרס לא רק בפן האישי אלא גם בפן הלאומי, שכן הפרס אינו מהווה רק הכרה בפועלי אלא הוא הכרה במעמדה המרכזי והייחודי של ישראל בעולם הסייבר", אמר פרופ' יצחק בן ישראל.

 

יצוין כי במסגרת פעילותו הענפה, עמד פרופ' בן ישראל בראש המיזם לגיבוש תוכנית לאומית בסייבר, ומדי שנה הוא מוביל את קיומם של אירועי "שבוע הסייבר", בהשתתפות בכירי התעשייה והחברה בארץ ובעולם. בשנת 2012 נבחר פרופ' בן ישראל כחבר לכל החיים לאקדמיה הבינלאומית של מדעני החלל ,(IAF) וכחבר במועצה הלאומית למחקר, חדשנות ויזמות ,(RIEC) בסינגפור. בנוסף לפועלו האקדמי, מכהן פרופ' בן ישראל כיו"ר סוכנות החלל הישראלית והיה חתן פרס ביטחון ישראל פעמיים.

 

ה-IEEE היא אגודה מקצועית בינלאומית של העוסקים בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת מחשבים והנדסת תוכנה. היא מונה למעלה מ־419,000 חברים ביותר מ־160 מדינות, ונחשבת לאגודה המקצועית הגדולה בעולם.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>