מפגש של חוקרי אוניברסיטת תל אביב עם מובילים טכנולוגיים בחברת "אלביט"

המפגש התקיים במטרה לבחון טכנולוגיות המפותחות באוניברסיטה, כך שיוטמעו במערכות אלביט מערכות

03 אוגוסט 2021

ב-22.7.21 התקיים מפגש באוניברסיטת תל אביב בין בכירים מחברת אלביט מערכות בתחומי טכנולוגיה וחדשנות וחוקרים מובילים מכלל בתי הספר של הפקולטה להנדסה ע"ש איבי ואלדר פליישמן. המפגש התקיים ביוזמת רמות ואלביט ובראשות ד"ר אלון סטופל, סמנכ"ל אלביט והמדען הראשי של החברה, שהינו בוגר לימודי תואר שלישי מהפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה באוניברסיטת תל אביב.

 

במפגש השתתפו עשרה חוקרים מובילים בתחומם: פרופ' עדי אריה, פרופ' עופר ארמני ופרופ' אבישי וול, פרופ' שי אבידן – הוצג ע"י סטודנט שלו בשם אמיר יבניסק, ד"ר גרגורי ספיאן ופרופ' אמיר בוג,  פרופ' יוהכין מאייר, ד"ר אבישי סיטון , פרופ' אבי זייפרט , ד"ר יורם קוזק , פרופ' שחר ריטר, ד"ר אריאל יסמך שהציגו טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך בתחומים כגון: אלקטרו אופטיקה, סייבר, ראייה ממוחשבת, פיזיקה הנדסה קוונטית, רובוטיקה, הנעת כלי טייס ועוד. במפגש נכחו כ-20 אנשי אלביט: CTO חטיבת המודיעין מר עודד בן דוד, סמנכ"ל חדשנות בחטיבת בתקשו"ב מר עדי זיסהולץ ונציגים טכנולוגיים של חטיבות כלי טייס, מודיעין ותקשו"ב. 

 

מטרת המפגש הייתה המשך תהליך חשיפה של מובילים טכנולוגיים מהחטיבות השונות למחקרים על סף יישום שקיימים באוניברסיטת תל אביב לטובת שת"פ, העברת טכנולוגיות והנעת תוכניות נופר, מגנט ומגנטון. המפגש אורגן ע"י יאיר ערן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ברמות - חברת היישום של האוניברסיטה. וזאת במטרה לממש את תוכנית המו"פ המשותפת להעברת ידע מהאקדמיה לתעשייה של רשות החדשנות.

 

את המפגש פתחה קרן פרימור כהן מנכ"לית רמות, שאמרה: "שיתוף הפעולה של רמות עם חברת אלביט, הינו שיתוף פעולה מוצלח ומתמשך. רמות מברכת על הקשר החשוב שבין מחקר לתעשייה, קשר המאיץ פתרונות וחידושים מעולמות תוכן מגוונים."

 

"רמות ליד אוניברסיטת תל אביב בע"מ" היא חברת מסחור הטכנולוגיות של אוניברסיטת תל אביב. רמות הינה חברה-בת בבעלות מלאה של אוניברסיטת תל אביב, שמנהלת את כל פעילויות המסחור, משלב ההגנה הפטנטית על המצאותיהם של החוקרים וקניינם הרוחני, ועד למתן רישיונות לגופים התעשייתיים הרלבנטיים. רמות מספקת ממשק דינמי המחבר את התעשייה למדע החדשני ביותר באוניברסיטה, ויוצרת הזדמנויות עסקיות חדשות במגוון רחב של שווקים, בין אם בהקמת חברות חדשות, או באמצעות מתן רישיונות לשימוש בטכנולוגיה לחברות קיימות ישראליות ורב לאומיות.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>