כ-2,000 משתתפים ביריד התעסוקה הדיגיטלי של אוניברסיטת תל אביב

פלטפורמה דיגיטלית שפותחה במיוחד אפשרה מפגש המוני - גם בתקופת הקורונה

10 ספטמבר 2020
יריד התעסוקה הדיגיטלי של אוניברסיטת תל אביב
יריד תעסוקה דיגיטלי

השנה נערך לראשונה יריד התעסוקה השנתי של אוניברסיטת תל אביב בפורמט דיגיטלי. באירוע הווירטואלי, שהתקיים בסביבה תלת ממדית ייחודית, השתתפו עשרות חברות וארגונים, שפגשו כ-2,000 סטודנטים ובוגרים וסיפרו להם על הזדמנויות התעסוקה הפתוחות בפניהם.

 

לעשות דברים אחרת

"אחרי שנים רבות שבהן קיימנו בקמפוס יריד תעסוקה מהגדולים במשק, בהשתתפות למעלה ממאה חברות, הקורונה חייבה גם אותנו לחשב מסלול מחדש וליצור מפגש קצת אחר בין הסטודנטים שאנחנו משרתים ובין מעסיקים פוטנציאליים", מסבירה ספי בנעים, מנהלת המרכז לפיתוח קריירה. "המציאות החדשה פשוט אילצה אותנו להאיץ תהליכים דיגיטליים שממילא היו קורים אצלנו".

 

אחד מאולמות היריד ובהם דוכני החברות

 

פלטפורמת היריד תוכננה ועוצבה במיוחד עבור אוניברסיטת תל אביב ודימתה ככל האפשר יריד, שבו יכולים המתעניינים לשוטט בין ביתנים ממותגים של חברות מובילות, להתרשם ממשרות פנויות ולשוחח בצ'אט או בווידאו עם נציגי החברות. בין עשרות החברות שהשתתפו ביריד ניתן היה למצוא את גוגל, ,Paypal הסוכנות היהודית, אלביט מערכות, נציבות שירות המדינה, התעשייה האווירית, אסם, בנק דיסקונט,TASC , ערוץ הופ! ועוד.

 

דוכן לדוגמא של חברת 'חותם', כפי שהוצג ביריד

 

עוגן וירטואלי חדש

משתתפי היריד כללו כ-1,500 סטודנטים ולמעלה מ-500 בוגרים של אוניברסיטת תל אביב מכל הפקולטות ותחומי הלימוד. "יריד התעסוקה הוא עוגן חשוב בפעילות השנתית של המרכז לפיתוח קריירה", אומרת בנעים ומסכמת: "בשנים אחרות מתקיים היריד במהלך חודש מאי ונחשב לשם דבר. מבחינתנו המעבר לדיגיטל הוא הצלחה גדולה. האירוע הזה הוא ראשון מסוגו, ואנו נמשיך לשכלל ולהרחיב אותו."

 

פלטפורמת היריד תהיה נגישה עד לתאריך 10.10. לא תהיה אפשרות לשוחח עם נציגים, אבל תהיה גישה לכל המידע שהועלה, כולל משרות ופרטי קשר.

 

קבלת הפנים עברה לדיגיטל. עמדת צוות המרכז לפיתוח קריירה ביריד הווירטואלי

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>