משבר האקלים ב-360 מעלות

הירשמו לקורס חוצה פקולטות בנושא משבר האקלים

מהן ההשלכות האקלימיות והסביבתיות של התגברות אפקט החממה? האם יש תוצאות פסיכולוגיות לשינויי האקלים? כיצד תכנון עירוני בר קיימא יוכל להציל אותנו מאסונות טבע? האם חיזוי אקלים אזורי ומדינתי ישפיע על ההשלכות של ההתחממות הגלובלית במזרח התיכון? את התשובות לכל השאלות האלה ולעוד רבות אחרות, תוכלו לקבל בקורס הבחירה 'משבר האקלים וקיימות - מבט רב תחומי', שנפתח בשנה שעברה וזכה למשובים מעולים ממאות הסטודנטיות והסטודנטים שנרשמו אליו.

 

הקורס, שייפתח בסמסטר א' לכלל תלמידי האוניברסיטה כקורס בחירה לתואר ראשון, מספק הזדמנות ייחודית לסטודנטים מכל הפקולטות להיחשף לאופן שבו תחומי מדע ודעת שונים ומגוונים עוסקים באותה הסוגיה. "הוא מעודד חשיבה ביקורתית ורב-מערכתית על משבר האקלים, ואנו מקווים שיהווה זרז לא רק למעורבות ולפעילות אזרחית אלא גם לדיון אינטלקטואלי שמחבר בין חלקי הקמפוס", אומרת פרופ׳ רות רונן מהחוג לפילוסופיה בפקולטה למדעי הרוח ע"ש לסטר וסאלי אנטין, יוזמת הקורס ומי ושאחראית עליו לצדו של פרופ' קולין פרייס, ראש החוג ללימודי סביבה בביה"ס לסביבה ולמדעי כדור הארץ ע"ש פורטר.

 

המרצים בקורס הם מומחים מתחומי ידע שונים: מדעי הסביבה והאטמוספירה, מדעי האקלים, ביולוגיה, אקולוגיה תעשייתית, פילוסופיה, היסטוריה, גיאוגרפיה, מדעי החברה (סוציולוגיה וכלכלה), פסיכולוגיה, ארכיטקטורה (תכנון עירוני), הנדסה, כלכלה, משפט ומדיניות ציבורית.

 

הקורס יוצע בסמסטר א׳ של שנת הלימודים תשפ״ב בהיקף של 2 ש״ס, והציון עליו יינתן על סמך בוחן בסיום כל שיעור (30% מהציון) ובחינת סיום. מעוניינים לקחת אותו כקורס בחירה בתואר שלכם? פנו למזכירות החוג שלכם.

 

לסילבוס הקורס >

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>