נחתם מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם ארגון הננוטכנולוגיה המרכזי של סין

מתרחב שיתוף הפעולה המדעי של אוניברסיטת תל אביב עם סין: חילופי סטודנטים, ביקורי חוקרים, סדנאות וכנסים הם חלק ממגוון הפעילויות במרכז המשותף של המוסדות

04 מאי 2016
פרופ' רענן ריין ועמיתו גונג ווימי בטקס חתימת ההסכם

סגן נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' רענן ריין, חתם באחרונה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בין האוניברסיטה לבין איגוד תעשיית הננוטכנולוגיה של בייג'ין – ארגון הננו הממשלתי המרכזי של סין. מזכר ההבנות, שנחתם בטקס שהתקיים במרכז הננו של אוניברסיטת תל אביב, מספק את המסגרת הפורמלית להתקשרויות דוגמת זו שבין תל-אביב לבין אוניברסיטת צ'ינגחואה.

 

היהלום שבכתר

שיתוף הפעולה בין המוסדות, שהחל לפני קרוב לשנתיים, הביא להקמת מרכז משותף בתחום הננו – מרכז "שין" - ומתלווה אליו מגוון פעילויות כגון: חילופי סטודנטים, ביקורי חוקרים וכן סדנאות וכנסים משותפים. לדברי פרופ' ריין, "מזכר ההבנות נחתם עם הגוף הלאומי בסין, שאחראי על כל מרכזי הננוטכנולוגיה במדינה. מבחינה זו, הוא פותח בפנינו דלת נוספת להרחבה ולהעמקה של שיתוף הפעולה המחקרי עם סין. "הדגש בשיתוף הפעולה", אומר פרופ' ריין, "מושם בעיקר על התחום היישומי; קרי, על האופן שבו ניתן להדק את הקשר בין האקדמיה לתעשייה ולמסחר וליזום יוזמות מחקריות לשימוש תעשייתי".

 
 
"לאוניברסיטת תל אביב יש מגוון רחב של שיתופי פעולה עם מוסדות מחקר ואוניברסיטאות בסין, אולם היהלום שבכתר הוא ללא ספק שיתוף הפעולה בתחום הננוטכנולוגיה, כפי שהוא לידי ביטוי בראש ובראשונה בהקמת המרכז המשותף", מסכם פרופ' ריין.
 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>