קרן ברודקום הקימה באוניברסיטת תל-אביב קרן מחקר להקמת מערכות אימות מתקדמות

קרן ברודקום תרמה לאוניברסיטת תל-אביב סכום של מאות אלפי דולרים להקמת תכנית מחקר בת שנתיים לקידום מחקר מולטי דיסציפלינרי בתחום מערכות אימות מתקדמות

25 נובמבר 2013
קרן ברודקום הקימה באוניברסיטת תל-אביב קרן מחקר להקמת מערכות אימות מתקדמות
מימין לשמאל: פרופ' יוסף קלטר, ד"ר הנרי סמואלי, יו"ר חברת ברודקום העולמית וד"ר שלמה מרקל, נשיא בורדקום ישראל (צילום: ישראל הדרי)

במעמד ד"ר הנרי סמואלי, יו"ר חברת ברודקום העולמית, ופרופ' יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל-אביב, נחתם ביום שישי ה-22.11.13, הסכם ראשון מסוגו בין קרן ברודקום לאוניברסיטת תל-אביב. על פי ההסכם, קרן ברודקום תתרום לאוניברסיטת תל-אביב סכום של מאות אלפי דולרים להקמת קרן מחקר לחוקרים מאוניברסיטת תל-אביב שתתמקד במציאת פתרונות פורצי דרך להתמודדות עם סיכוני אבטחת המידע. הבסיס לכך הוא פיתוח דור חדש של מערכות אימות, שיאפשרו כניסה מאובטחת המגינה על הפרטיות של המשתמש בכל סביבתו הדיגיטלית: טלפונים חכמים, חשבונות בנק מקוונים, עזרים רפואיים דיגיטליים וכן טכנולוגיות עתידיות, כגון: שעונים חכמים, מכוניות המקושרות לאינטרנט ועוד.

 

קרן ברודקום הודיעה, כי תכנית המחקר בת השנתיים היא הראשונה המוקמת מחוץ לארה"ב.

 

מערכת אימות אחת תענה על כל הצרכים

"בתכנית המחקר החדשה ישלבו כוחות חוקרים מקרן ברודקום וחוקרים בכירים מאוניברסיטת תל-אביב בפיתוח מערכת אימות אחת ויחידה שתאמת את זיהוי הנכנסים באינטרנט לכל המערכות: מחשבון הבנק, התיק הרפואי ועד כניסה למתקנים ביטחוניים רגישים", הסביר פרופ' יוסף קלפטר. הוא ציין, כי מערכת האימות החדשה תאובטח כנגד פריצות וכי הפרויקט כולו מציב אתגר מצד החומרה והתוכנה כאחד.

 

״תכנית חדשה וייחודית זו, תאפשר לנו להעמיק את קשרינו עם האקדמיה וליהנות מהיכולות המוכחות של יצירתיות, חדשנות ואיכות שמפגינים המדע והטכנולוגיה הישראליים״, אמר ד״ר הנרי סמואלי, מייסד, יו״ר ומדען ראשי של ברודקום העולמית.

 

קרן ברודקום נוסדה בכדי לאפשר לצעירים ברחבי העולם להיחשף לעולם המדעי באמצעות שותפויות עם בתי ספר מקומיים, מכללות, אוניברסיטאות וארגונים ללא כוונות רווח. מטרת הקרן היא לקדם את החינוך בתחום המדע, טכנולוגיה ומתמטיקה על ידי מימון מחקר, הכרה במלגות ויצירת הזדמנויות לצעירים.

 

לאתר קרן המחקר באוניברסיטת תל-אביב >

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>