עמוס שפירא ממשיך הלאה

בערב חגיגי נפרדה אוניברסיטת תל-אביב מנשיא אגודת הידידים, עמוס שפירא

21 מאי 2012
עמוס שפירא ופרופ' יוסף קלפטר

בערב חגיגי של המועדון העסקי-אקדמי נפרדה אוניברסיטת תל-אביב מעמוס שפירא, מי ששימש בארבע השנים האחרונות כנשיא אגודת הידידים של האוניברסיטה ונבחר לאחרונה לתפקיד נשיא אוניברסיטת חיפה.

 

ראשון המברכים היה התעשיין דב לאוטמן, שהביא את שפירא לאגודת הידידים. "תודו שהבחירה היתה טובה," אמר בחיוך והוסיף: "יש אומרים שהוא בעצם עבד באוניברסיטה, וסלקום היתה רק תחביב". לדבריו, תרם שפירא תרומה גדולה בהבאת דברי האוניברסיטה לקהילת העסקים. "עמוס הוא איש מיוחד – ראו לאן הוא הולך עכשיו, להיות נשיא אוניברסיטת חיפה. אמנם אין לו תואר דוקטור, אבל אני מבטיח לכם שהוא יהיה נשיא נפלא".

 

אחריו בירך אהוד אור, סמנכ"ל שיווק ותכנון אסטרטגי של האוניברסיטה, שהדגיש את תפקידו של שפירא בגיבוש ובקידום אמנת המעסיקים. "זו עוד דוגמה של עמוס והיכולות שלו," אמר אור וציין כי "320 חברות וארגונים כבר אמרו 'כן' לאמנת המעסיקים למיצוי ההון האנושי של מדינת ישראל". בסיום דבריו העניק אור לשפירא תעודה, שאותה כינה בחיוך תואר BA – בוגר אמנה.

 

נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר, איחל לשפירא הצלחה בתפקידו בחיפה והעניק לו בשם האוניברסיטה תעודת הוקרה "על תרומתו הרבה לביסוס מעמדה של האוניברסיטה והרחבת מעגל תומכיה בישראל ובעולם".

 

עמוס שפירא ענה לנוכחים ואמר: "בארבע השנים האחרונות נפלה בחלקי הזכות להיות נשיא אגודת הידידים של אוניברסיטת תל-אביב. אני הוא זה שצריך לומר תודה – קיבלתי הרבה יותר ממה שנתתי."

 

בדבריו, שפירא שב והזכיר את חשיבותו האסטרטגית של החינוך האקדמי בישראל, נושא שהעסיק אותו רבות בשנותיו בתפקיד. הוא הדגיש, כי למרות הישגיה המזהירים של האקדמיה הישראלית, "יש מקום לשיפור ניכר בתמיכה בחינוך האקדמי".

 

"אני אמנם מסיים את תפקידי, אך השארתי כאן את בני, אסף שפירא, שהוא דוקטור למתמטיקה, וגם שני ילדי האחרים הם בוגרי האוניברסיטה. אמשיך לפעול למען החינוך האקדמי, כי מדובר בעתיד שלנו ושל ילדינו", הבטיח שפירא.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>