מחווה לסרטי בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש בפסטיבל הסרטים היהודי בקנטקי

הפסטיבל חוגג את שנתו ה-20 עם שבעה סרטי סטודנטים וסרט באורך מלא של בוגר בית הספר

16 ינואר 2018
עומ(אר), סרטם של נועה גוטסמן ואסף שוורץ

הפסטיבל היהודי לואיסוויל שבקנטקי, ארה"ב, יערוך מחווה מיוחדת בפברואר הקרוב ויקרין שבעה סרטים קצרים של בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש במוזיאון Speed Art. הפסטיבל חוגג השנה את שנתו ה-20, והוא יתקיים בין התאריכים 2-25 בפברואר בעיר לואיסוויל, קנטקי, ארה"ב.

 

הסרטים של תלמידי בית הספר לקולנוע השתתפו בעבר בפסטיבלים בינלאומיים רבים כמו טרייבקה, ירושלים, מונטראול, טאלין, מונפליה, קאן, בייג'ין ועוד. "אבוללה" סרטו באורך מלא של בוגר בית הספר יוני גבע ישתתף אף הוא בפסטיבל.

 

עומ(אר) / נועה גוטסמן ואסף שוורץ

עומר בן ה-18 קם בוקר אחד ומגלה שהפך לעומאר, או במילים אחרות – לערבי. המטמורפוזה מתרחשת בדיוק ביום העצמאות של מדינת ישראל. כעת, הוא נקלע למצב בלתי אפשרי שבו הוא נאלץ לשמור בסוד על זהותו החדשה.

 

מפתחות / הדר רייכמן

עזיז, המתגורר בשכונת הרכבת בלוד, מקבל ביקור מפתיע מזוג שכנים יהודים, המבקשים ממנו לתפקד כ"גוי של שבת" ולעזור להם להזיז את רכבם החסום. הסיטואציה מסתבכת כאשר הם מגיעים לחניה.

 

מפתחות / הדר רייכמן

 

הבייביסיטר / חלי הארדי

"יפית הג'ירפית", היא הבייביסיטר הכי טובה באילת. יום אחד מגיע לבית המלון רון, מושא תשוקתה של יפית מעברה הרחוק בקיבוץ בצפון. המפגש ביניהם מתפתח באופן בלתי צפוי ומערער אותה.

 

הבייביסיטר / חלי הארדי

 

סונטה / סברין חורי

רקדנית סלסה ערבייה נמצאת בזוגיות עם רקדן יהודי. ההופעה הבאה שלהם אמורה להתקיים בהתנחלות, אך את הפרט הזה היא מדחיקה. כשהלהקה מגיעה למחסום, הרקדנית שמבקשת להיות שייכת מבינה שלא משנה מה תעשה, היא לעולם תישאר "האחרת."

 

סונטה / סברין חורי

 

זיוה ואמל / טל עובד

שיעור יוגה בכלא נשים. זיוה מנסה לחזור אחרי התנוחות המסובכות שהמורה ליוגה מדגימה. כרגיל, היא מוותרת די מהר, ומנסה במקום זה להצחיק את אמל - החברה הכי טובה שלה בכלא. אבל אמל כבר עומדת להשתחרר, וכל מה שמעניין אותה זה לעשות יוגה ולצאת מהכלא חטובה. כשזיוה מבינה שאמל עומדת לשכוח אותה ביום שתשתחרר, היא מחליטה לנצל את ההזדמנות האחרונה להשאיר את אמל קרובה אליה.

 

זיוה ואמל / טל עובד

 

מפעילה / בן חכים

הסרט עוסק באמא צעירה המתפקדת כמפעילת מלט"ים קטלניים, ומנסה לשלב בין היותה אמא לקושי הנפשי בעבודתה שדורשת ממנה לקבל החלטות לגבי חייהם של בני אדם מדי יום.

 

מפעילה / בן חכים

 

שאריות/ יעל צפריר

רוחמה בת השישים מטפלת בבעלה המשותק במסירות המאפשרת להם חיים נורמליים. מפגש מקרי עם תייר צרפתי גורם לה לחשוב על עצמה ועל הצרכים שלה. לרגע היא נסחפת, ובדיוק כשהיא פוגשת את אושרה עליה להתמודד עם התוצאות.

שאריות / יעל צפריר

 

אבוללה / יוני גבע

פנטסיה על ילד שאיבד את אחיו בתאונת דרכים ומאז משפחתו מתפרקת. הוא פוגש ב'אבוללה', מפלצת ירושלמית חביבה ובלתי נראית וחברות אמיצה נרקמת ביניהם.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>