מ"מ מנהל/ת חשבונות - מדור בקרה והתאמות
ביצוע התאמות שונות, כולל בירורים מול בנקים, חברות אשראי ויחידות האוניברסיטה.
ביצוע התאמות של הכנסות מתשלומים שונים. קיום קשר עם גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה.
רישום פקודות יומן ידניות לסוגיהן.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.
השכלה תיכונית (תעודת בגרות מלאה). סוג 2 לפחות בהנה"ח.
ניסיון בהנהלת חשבונות ממוחשבת. עדיפות לבעלי ידע וניסיון בתחום ההתאמות. היכרות עם נוהלי האוניברסיטה- רצויה.
הכרת תוכנות OFFICE, לרבות שליטה ברמה טובה בEXCEL-.
רצוי ניסיון בעבודה עם מערכת ERP.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
כושר ארגון ומעקב.
יכולת עבודה בעומס.
מכוונות למתן שירות ויחסי אנוש טובים.
הגשת קו"ח ישירות למייל: haimfr@tauex.tau.ac.il